Pralka - dylamet zakupowy

1. Data: 2005-03-19 12:33:52

Temat: Pralka - dylamet zakupowy
Od: "Cobrix" <c...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe. Wiem ze takie pytania sa najgorsze ale stanalem przed wyborem
pralki no i totalnie nie mam pojecia. Przestudiowalem grupe i jako tako wiem
wsrod jakich marek sie obracac ale mam pytanie, na jakie funkcje zwraca
uwage. Co powinno byc na pokladzie a co mozna sobie odpuscic. Gdyby to byl
TV, kino domowe, komputer, samochod to nie mialbym problemu ale z taka
technika stykam sie po raz pierwszy :). Jedno jest pewne bede chcial cos z
dluga gwarancja - 5 lat. Jakby ktos byl taki mily i podrzucil jakies typy.

Z gory dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2005-03-19 13:16:47

Temat: Re: Pralka - dylamet zakupowy
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cobrix" <c...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem wsrod jakich marek sie obracac ale mam pytanie, na jakie funkcje
> zwraca uwage. Co powinno byc na pokladzie

Wg mnie i wielu z tej grupy podstawowa cecha dobrej pralki powinna byc latwa
demontowalnosc pojemnika na proszek, lub jego otwieralnosc - w celu latwego
mycia.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

3. Data: 2005-03-19 13:21:43

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-03-19 13:33:52 niejaki Cobrix napisał:
> Witam grupe. Wiem ze takie pytania sa najgorsze ale stanalem przed wyborem
> pralki

a pierwsze podstawowe pytanie - ile chcesz na nią wydać

--
P0zdrawiam
p0li

4. Data: 2005-03-19 13:24:08

Od: "Cobrix" <c...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> a pierwsze podstawowe pytanie - ile chcesz na nią wydać

tak mniej wiecej do 1500-2000. Jezeli przedluzenie gwarancji kosztowaloby ze
100-200 zl to + ewentualnie to koszta.

5. Data: 2005-03-19 15:52:38

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-03-19 14:24:08 niejaki Cobrix napisał:

> tak mniej wiecej do 1500-2000. Jezeli przedluzenie gwarancji kosztowaloby ze
> 100-200 zl to + ewentualnie to koszta.

przemyśl czy nie warto dołożyć jeszcze 1000, kupić najtańszą miele i nie
przejmować się dokupowaniem gwarancji

ps. ja tak zrobiłem mimo wielu głosów "a kup se coś tańszego - za 3 lata
wymienisz" i nie żałuję

--
P0zdrawiam
p0li

6. Data: 2005-03-19 16:19:40

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przemyśl czy nie warto dołożyć jeszcze 1000, kupić najtańszą miele i nie
> przejmować się dokupowaniem gwarancji

Kupowac pralkę za 3 kzł? Po co?

7. Data: 2005-03-19 16:56:02

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-03-19 17:19:40 niejaki Boombastic napisał:

> Kupowac pralkę za 3 kzł? Po co?

a po co kupować za 2kzł i wyrzucać po 3 latach??

--
P0zdrawiam
p0li

8. Data: 2005-03-19 17:45:03

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a po co kupować za 2kzł i wyrzucać po 3 latach??

A to takie pralki się wyrzuca po 3 latach? No to moja nie wiedziała, ide jej
powiedzieć.

9. Data: 2005-03-19 18:05:35

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-03-19 18:45:03 niejaki Boombastic napisał:

> A to takie pralki się wyrzuca po 3 latach? No to moja nie wiedziała, ide jej
> powiedzieć.

tak wynika z postu na początku wątku

--
P0zdrawiam
p0li

10. Data: 2005-03-19 22:03:50

Od: "Cobrix" <c...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> przemyśl czy nie warto dołożyć jeszcze 1000, kupić najtańszą miele i nie
> przejmować się dokupowaniem gwarancji

A Miele maja dozywotnia gwarancje czy tez trzeba zaufac marce? A co w
przypadku gdy bede mial zwyklego pecha i mi sie ta miele po okresie
gwarancji zepsuje?

Pralka Whirlpool 6th sense
Co z tym zrobic - Prosze o pomoc
Okap - o dużej wydajności ?!?!
Przyjme stare dechy podlogowe
fronty szafek - czy można utwardzić lakierem podłogowym?