Pralka mniej niż 44 cm.

1. Data: 2001-12-03 23:53:15

Temat: Pralka mniej niż 44 cm.
Od: "Ryszard" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jaką pralkę o głębokości mniejszej niż 44 cm polecilibyście jako najlepszą
(niezawodną).

RYSZARD

1. Data: 2001-12-04 09:45:23

Temat: Re: Pralka mniej niż 44 cm.
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryszard" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> Jaką pralkę o głębokości mniejszej niż 44 cm polecilibyście jako najlepszą
> (niezawodną).

Siemens SIWAMAT XS (40cm)

J.

1. Data: 2001-12-04 22:30:35

Od: Bart <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi polecono Candy Holiday 81 - 33cm glebokosc, cena 1600 zl
Kupilem, ale jeszcze nie uzywalem.
Jesli ktos ma jakies doswiadczenia z ta pralka, to prosze o opinie

Pozdrawiam
Bartek

1. Data: 2001-12-05 09:20:27

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bart <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> Mi polecono Candy Holiday 81 - 33cm glebokosc,

Mam wcześniejszy model 80 i ma 34 cm. Jeżeli chodzi o doświadczenia to
odsyłam do postów sprzed kilku tygodni. Kilkakrotnie pojawialy sie juz na
tej grupie. Mogę dodać, że mam tą pralkę poltora roku i jestem bardzo
zadowolona.

Joanna

1. Data: 2001-12-06 11:37:28

Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam wprost przeciwne odczucia- co prawda mam CTA 105 ładowaną od
góry, ale juz nigdy nie kupię nic z firmy Candy.
Urwał mi się zaczep (haczyk) pokrywy (cała pokrywa do wymiany)- pal
licho, że nie uznali na gwarancji, ale trzy tygodnie czekam na nową i
pewnie poczekam jeszcze 2 miesiące (naprawy gwarancyjne też tak długo
są rozpatrywane).
Grzegorz

1. Data: 2001-12-07 15:24:53

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobra pralka, uzywam kilka lat i nie bylo zadnych problemow.

1. Data: 2001-12-07 15:28:55

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez urazy, sa roznego rodzaju powody dla ktorych kupuje sie pralke ladowana
od gory, ale po jaka cholere utrudniac sobie zycie z takim wynalazkiem?
Dla mnie ten typ to juz z zalozenia jest do kitu, prawdopodobnie innej firmy
parlka ladowana od gory tez by sie popsula, wg mnie za duzo ladowales na
raz.
KS

Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Panele i armatura
amortyzatory tarciowe w pralkach Whirlpool
REMONTY
gaz - sprawdzenie i ewent. poprawka w montazu - kto w Krakowie, tanio
Umowa przyrzeczona - triki i kruczki