Pralka -wyciek

1. Data: 2007-07-11 21:29:33

Temat: Pralka -wyciek
Od: "Adaq" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od pewnego czasu przy wyzszych temp. prania (gdy robi sie duzo piany)
sączy się woda z pralki ZANUSSI. Jednak dzieje sie to tylko przy b. dużym
spienieniu i sam juz nie wiem czy zly proszek, czy rzecywiscie cos puszcza
od góry.... Moze ktos mial taki przyadek i podpowie? Z gory dziekuję

2. Data: 2007-07-12 05:46:43

Temat: Re: Pralka -wyciek
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adaq" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spienieniu i sam juz nie wiem czy zly proszek, czy rzecywiscie cos puszcza
> od góry.... Moze ktos mial taki przyadek i podpowie? Z gory dziekuję

Ale jaka pralka, bo to że Zanuska i że biała to wiadomo ;)
Zmniejsz dawkę proszku o połowę o zaobserwuj co się będzie działo.
Najprawdopodobniej piana wylatuje odpowietrzeniem.

P.

3. Data: 2007-07-12 08:20:12

Od: "Adaq" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> piany)
> Ale jaka pralka, bo to że Zanuska i że biała to wiadomo ;)
> Zmniejsz dawkę proszku o połowę o zaobserwuj co się będzie działo.
> Najprawdopodobniej piana wylatuje odpowietrzeniem.

Pralka ZANUSSI Model FL 503 CN Prod. No. 914760010 Type P667153
:) -ale po co Ci to :)
Wlasnie z obserwacji przypuszcam, ze gdzies górą, czyli chyba
odpowietrzeniem wydostaje sue piana, skrapla się i sączy...
W takim razie czy VIZIR COLOR nie naaje sie do prania powyżej 50'C ?
Jak prać w temp. 90'C ? bo moze sie nie znam, moze potrzebny specjalny
proszek, bo wtedy to juz jest sama piana i wyłazi górą.
Poza tym, czy odpowietrzenie nie powinno blokować piany? Pozdrawiam
serdeczanie

4. Data: 2007-07-12 20:29:29

Od: Rico <d...@n...aon.at> szukaj wiadomości tego autora

Adaq schrieb:

> [...]
> proszek, bo wtedy to juz jest sama piana i wyłazi górą.
> Poza tym, czy odpowietrzenie nie powinno blokować piany? Pozdrawiam
Odpowietrzenie nie jest od blokowania piany, tej piany nie ma prawa tam byc
a juz na pewno tyle aby wydostawala sie odpowietrzeniem. Ja nie piore tylko
zona (ja tylko naprawiam pralke jak sie cos dzieje) ale nigdy nie widzialem
jakiejs piany - troche tak ale tylko troche. Nie znam sie tez na proszkach
ale czy ten vizir jest do prania w pralce (proszki do prania recznego pienia
sie wiecej). Dobrze byloby przeczytac na opakowaniu dozowaniu proszku.
Czytalem kiedys ze wiekszosc ludzi sypie za duzo proszku. Kiedys byly
normalne proszki, potem wprowadzono kompakty i inne wynalazki - tych sypie
sie tylko 1/2 albo nawet 1/3 uprzedniej ilosci. Duzo ludzi jednak jak kiedys
sypalo miarke to i teraz taka sama ilosc. Producenci proszkow zacieraja rece
i sie ciesza, srodowisko naturalne mniej.
cu

5. Data: 2007-07-13 08:10:01

Od: "Adaq" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miarke to i teraz taka sama ilosc. Producenci proszkow zacieraja rece i
> sie ciesza, srodowisko naturalne mniej. cu

Dzięki za argumenty -ciężko przekonać moją żonę, która sypie i sypie i potem
sie skarzy, ze juz proszku nie ma, a kupuje w duzych opakowaniach
1,5-2,5kg -zgroza! Ale i tak pwnie bedzie miec racje, och kobiety!!! A ja
sam stracilem pół dnia, aby tę pralkę rozebrać, sprawdzić, itp...
Pozdrawiam i nie wracajmy już do tego głupiego tematu.

Odbarwienia na fudze
płyta ceramiczna nad szufladą
rolety rzymskie - porada Slodowego? ;-)
Ogrzewanie wody przez piec przeplywowy - ekonomia
Płacenie rachunków przez internet