Pralka z wagą

1. Data: 2013-02-04 18:09:40

Temat: Pralka z wagą
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasza stara pralka się kończy i trzeba niedługo kupić nową. Koleżanka
Małżonka wymyśliła sobie, żeby nowa miała wagę (waga wodna, czy jakoś
tak się nazywa).
Czy ktoś z Grupowiczów ma takie cudo i może poradzić/odradzić?
Jak to wogóle działa?
Jestem przeciwny nadmiarowi wodotrysków w czymś takim, jak pralka, ale
baby nie przekonasz ;-)
U nas pralka leci dwa razy w tygodniu.
Nie przewiduję większej kwoty, jak 1500 zł na ten zakup.
Jacek

2. Data: 2013-02-05 07:44:37

Temat: Re: Pralka z wagą
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się nazywa).
> Czy ktoś z Grupowiczów ma takie cudo i może poradzić/odradzić?

Dobiera ilość wody do obciążenia bębna. Taka inteligentniejsza wersja "pół
wsadu".
Osobiście brałbym pod uwagę tę/tą opcję gdyby była ona w cenie a nie jako
główną funkcję.

3. Data: 2013-02-05 07:55:17

Temat: Re: Pralka z wag?
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-05 08:44, Jan Koval pisze:
> Dobiera ilo?? wody do obci??enia b?bna. Taka inteligentniejsza wersja "p?
> wsadu".
Pytałem w sensie, jak to działa w praktyce, bo z tego, co czytam na
forach, to ludzie piszą, że jest bardziej chłyt maketingowy, niż jakaś
tam waga.
Czy taka pralka rzeczywiście waży pranie, czy tylko bierze tyle wody,
żeby zapewnić poziom (bo tyle to nawet PRL-owski superautomat robił)?
Jacek

4. Data: 2013-02-05 09:21:51

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przewiduję większej kwoty, jak 1500 zł na ten zakup.
> Jacek
Ostatnio zakupilem Samsunga z takim czyms. W sumie to chyba standard w
wiekszosci pralek.
Cna byla chyba okolo 1300 z dostawa.

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

5. Data: 2013-02-06 07:14:33

Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam jakąś pralke hotpoina aristona z wagą.
Problem jest czasem gdy do pralki wrzuce o 1 koszulke/swetr więcej... pranie
wypierze ale wirowanie sie nie włączy.
Potem niespodzianka - pika żeby wyciągnąć pranie a tu klops - całe mokre,
leje sie z niego woda. Trzeba wyciągnąć jedną lub dwie rzeczy i załączyć
ponownie na wirowanie...

Model jakiś AQSF coś tam, coś tam :-)

uciu

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
7974 (20130205) __________

Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Uszczelnienie w związku z zapachem
Wygłuszenie zlewozmywaka ze stali
Schody spiralne Oskar
Odkurzacz - psia siersc