Pralki :))

1. Data: 2001-08-13 09:10:53

Temat: Pralki :))
Od: "Tito" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wczoraj w Euro AGD RTV zobaczyłem ciekawą cenowo ofertę
pralki Zanussi TL1003V.(1399PLN)
Poniewarz jestem na etapie urządzania mieszkania wiec zaczynam
sie rozglądać za sprzętem AGD.
Nie mam jednak zbyt duzego doświadczenia jesli chodzi o pralki
i prosiłbym o pomoc w wyborze odpowiedniego modelu.
Wiem że napewno musi to byc pralka z załadunkiem od góry
i jej cena nie przekraczać 1500PLN. Wiem ze za te pieniadze nie
ma co oczekiwac cudów ale na pewno mozna coś wybrać, TYLKO CO???

Napiszcie co myslicie o tej praleczce (Zanussi TL1003V) ??
Wszystkie inne propozycje mile widziane :))

Pozdrawiam
Tomasz Dębicki

1. Data: 2001-08-13 09:53:56

Temat: Re: Pralki :))
Od: "Paweł" <p...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A propos EURO.
Maja tam promocje na sprzet uszkodzony (zarysowany,
wgnieciona obudowa). Mialem zamiar kupic
pralke Polaru. Wielkimi wolami napisano na niej
ze przeceniona z 1800zl na 1550zl. Powod -
wgnieciona obudowa. Pewnie bym sie skusil
gdybym nie wiedzial ze w Płońsku albo Nowym
Dworze za 1550 zl dostaje nowa, nieuszkodzona
pralke z pelna gwarancja i dostawa do domu.
Jednym slowem. Uwazajcie na promocje
Pozdrawiam

Pawel

1. Data: 2001-08-13 10:02:44

Od: "Tito" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gdybym nie wiedzial ze w Płońsku albo Nowym
> Dworze za 1550 zl dostaje nowa, nieuszkodzona
> pralke z pelna gwarancja i dostawa do domu.

Tez podejrzewałem ze cos z nia jest nie tak
ale sprzedawca stwierdził ze jest z nia wszystko OK
a promocje organizują nie oni tylko Zanussi daje
promocyjne ceny na swoje towary (chyba rynek sie im kurczy).

Tomek

1. Data: 2001-08-13 18:21:52

Od: "FROST" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłem lodówkę Zanussi i po 2 latach drzwi złapały luz a półeczki w
środku zaczęły rdzewieć, jak wszytsko ma taką jakośc jak ta moja lodówka to
odradzam a polecam za to Whirpool 6th sense, po prostu rewelacja oszczędna w
każdym calu od proszku po wodę dałem w ART DOMIE w Łodzi 1600 PLN i dostałem
kuchenkę mikrofalową gratis (taką najprostrzą)

ADAM

Użytkownik Tito <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9l85gs$al$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-14 10:50:19

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tito <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9l8ab9$k5d$...@n...tpi.pl...
> Tez podejrzewałem ze cos z nia jest nie tak
> ale sprzedawca stwierdził ze jest z nia wszystko OK
> a promocje organizują nie oni tylko Zanussi daje
> promocyjne ceny na swoje towary (chyba rynek sie im kurczy).

Generalnie rzecz biorąc rynek AGD jest już nasycony i wszystkim
spółkom (giełdowym) z tej branży spadają przychody. Obecnie, żeby
sprzedać swój produkt, firmy prawdopodobnie "pójdą w marketing" -
promocje, obniżki cen itp. Jeśli więc nie potrzebujesz sprzętu
_już_, radzę poczekać jeszcze trochę (nic nie wskazuje na to, by
w ciągu roku, dwóch miało się nagle polepszyć na rynku): za
niedługo może zaczną do swego AGD dopłacać ;)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl