Pralki Brandt

1. Data: 2002-01-22 08:26:11

Temat: Pralki Brandt
Od: "Cris" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupielm ostatnio pralke Brandt model WFU 0811K w promocji w sieci Euro czy
ktos posiada podobna ? - prosze o jakies opinie, doswiadczenia badz uwagi

1. Data: 2002-01-22 13:39:44

Temat: Re: Pralki Brandt
Od: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 22 Jan 2002 09:26:11 +0100, "Cris" <c...@2...pl> pisze:

>kupielm ostatnio pralke Brandt model WFU 0811K w promocji w sieci Euro czy
>ktos posiada podobna ? - prosze o jakies opinie, doswiadczenia badz uwagi

Kupilem taka dwa miesiace temu, na razie dziala :-)
Uwazaj na firme - Brandt padl kilka tygodni temu. Nie wiadomo
kto kupi mase upadlosciowa. Za kilka lat moga byc powazne
klopoty z czesciami zamiennymi lub beda koszmarnie drogie
(nawet jak ja kupi inny gigant, to bedzie zainteresowany,
aby uszkodzone Brandty wyrzucac i kupowac nowe,
ichniejsze).

pozdrawiem serdecznie

Andrzej Garapich
garapich@_WYWAL_TO_palac.pl

gdzies przeczytane (nie moje)
- znudziło mnie pisanie idiotyzmów,
więc dla odmiany napisałem głupotę.

1. Data: 2002-01-22 14:16:47

Od: "Cris" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> napisał w
wiadomości news:roqq4u4j14bhfchtjh1kpgqco21nd1kl42@4ax.com...

> Kupilem taka dwa miesiace temu, na razie dziala :-)
> Uwazaj na firme - Brandt padl kilka tygodni temu. Nie wiadomo
> kto kupi mase upadlosciowa.

Juz wiadomo i to mnie martwi , ale dzieki za wszelkie info

Elco Holding z Izraela przejmie Brandta
16.01, Puls Biznesu

Francuski sąd upadłościowy zdecydował, że bankrutującego producenta
AGD, francusko-włoskiego Brandta, kupi izraelska firma Elco Holding. Zdaniem
sądu, oferta Elco najlepiej ochroni interesy bankruta i pozwoli uniknąć
masowych zwolnień pracowników. Elco zapowiada, że z 5,3 tys. pracowników
Brandta pracę utrzyma 4,1 tys.

Brandt jest strategicznym inwestorem wrocławskiego Polaru. Aktywa
Polaru pozostają nadal w gestii francuskiego sądu. Będzie dla nich
prowadzone odrębne postępowanie ofertowe. Inwestora dla Polaru poszukuje
KPMG Polska. Jeszcze kilkanaście dni temu wydawało się, że bliski przejęcia
Brandta jest koncern Whirlpool, który w tym samym czasie przygotowywał się
do rozwoju na polskim rynku. Koncern nie przedstawił oficjalnych planów, ale
poinformował o podwyższeniu kapitału spółki w Polsce z 4 tys. zł do ponad
126 mln zł. Zdaniem przedstawicieli Whirpoola, podwyższenie świadczy o
poważnym traktowaniu rynku polskiego i może ułatwić w przyszłości dalsze
inwestycje koncernu w Polsce i regionie. Nie jest więc wykluczone, że spółka
złoży swoją ofertę na Polar.

Katarzyna Kozińska, Reuters

1. Data: 2002-01-22 14:19:34

Od: przykry@_NOSPAM_.rybnik.net.pl (przykry) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Jan 2002 14:39:44 +0100, Andrzej Garapich
<garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> wrote:

>Uwazaj na firme - Brandt padl kilka tygodni temu. Nie wiadomo
>kto kupi mase upadlosciowa. Za kilka lat moga byc powazne
>klopoty z czesciami zamiennymi lub beda koszmarnie drogie

Hi!
AFAIR Brand-Moulinex padl w lecie-jesieni zeszlego roku, a kilka
tygodni temu Brandta kupila jakas firma z Izraela.
pzdr

zadowolony posiadacz lodowki Brandt

-
przykry
UIN:5706769

Podwyżki ciepła [Wrocław - Psie Pole]
Kolor ścian.
Ogrzewanie domu.
Meble do sprzetu Audio-Video-TV
Kort tenisowy na dzialce - jak zrobic sposobem gospodarczym?