Pralki - Candy

1. Data: 2002-02-11 17:11:45

Temat: Pralki - Candy
Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam prosbe o Wasza odpowiedz na temat tej firmy, jesli ktos posiada to
prosze o odpowiedz jak sie sprawuje.
Dziekuje bardzo za odzew.
pozdrawiam grzesiek

1. Data: 2002-02-11 18:31:09

Temat: Re: Pralki - Candy
Od: "MJ Skorupscy" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam prosbe o Wasza odpowiedz na temat tej firmy, jesli ktos posiada to
> prosze o odpowiedz jak sie sprawuje.
> Dziekuje bardzo za odzew.
> pozdrawiam grzesiek

Mam model 855 XT. Uzywamy jej mniej wiecej 5 lat (w tym ostatnie 3 lata
baaaardzo intesywnie - jak to przy malym dziecku). I nigdy nie bylo z nia
problemow. Moja babcia swoja Candy uzywa juz 25 lat (no, ale miala pare
awarii przez ten czas;)
Jedyne zastrzezenie jakie mam - wydaje mi sie, ze jest zbyt glosna. Ale moze
to wina wypoziomowania (a raczej jego braku)
Osobiscie - polecam i to bardzo.

pozdrawiam
Marta

1. Data: 2002-02-12 11:17:07

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grzesiek <g...@o...poczta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a48tur$fls$...@g...uci.agh.edu.pl...
> Witam
>
> Mam prosbe o Wasza odpowiedz na temat tej firmy, jesli ktos posiada to
> prosze o odpowiedz jak sie sprawuje.

Mam Holiday 80 od1,5 roku. Sprawuje się idealnie. Jest wąska, ale mieści 4,5
kg. Jest cicha a to najważniejsze, bo jeżeli chodzi o oszczędności na wodzie
to wszystkie są raczej do siebie podobne. Należy porównywać zużycie wody
rocznie ,a tutaj wychodzą naprawde minimalne różnice. Swoją pralkę
wykorzystuję do wszystkiego, łącznie z butami i rzeczami delikatnymi. Mam
też lodówkę Candy, którą użytkuję już prawie 3 lata i również jestem z niej
bardzo zadowlona.

Joanna

1. Data: 2002-02-13 08:00:06

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam prosbe o Wasza odpowiedz na temat tej firmy, jesli ktos posiada to
> prosze o odpowiedz jak sie sprawuje.

Ja mam pralkę Candy i nie jestem zadowolony.

Arek S.

1. Data: 2002-02-13 11:02:31

Od: przykry@_NOSPAM_.rybnik.net.pl (przykry) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Feb 2002 18:11:45 +0100, "grzesiek"
<g...@o...poczta.pl> wrote:

>Mam prosbe o Wasza odpowiedz na temat tej firmy, jesli ktos posiada to
>prosze o odpowiedz jak sie sprawuje.

Mam Candy Smart 12 od 3 lat. Jestem bardzo zadowolony.
pzdr

-
przykry
UIN:5706769

1. Data: 2002-02-13 14:31:03

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek S." <a...@s...com.pl> wrote in message

> Ja mam pralkę Candy i nie jestem zadowolony.
>
> Arek S.
>
> A czy moglbym sie dowiedziec czemu nie jestes zadowolony? : az glosna, za
duzo pradu ,wody itp itd
pozdrawiam grzesiek

1. Data: 2002-02-13 14:55:46

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> duzo pradu ,wody itp itd

Obszernie wypowiadałem się na ten temat we wcześniejszym wątku o pralkach
Candy.

Arek S.

1. Data: 2002-02-13 15:19:25

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"grzesiek" <g...@o...poczta.pl> wrote in message
> Witam
>
> Mam prosbe o Wasza odpowiedz na temat tej firmy, jesli ktos posiada to
> prosze o odpowiedz jak sie sprawuje.
> Dziekuje bardzo za odzew.
> pozdrawiam grzesiek

Chcialbym podziekowac za wszystkie odpowiedzi ktore zostaly udzielone na
moje pytanie.
pozdrawiam grzesiek

Podlaczanie zmywarki
Wysokie obroty w pralce - czy warto?