Pralki-Candy CTA 104 AA vs. Electrolux EWT 1011

1. Data: 2005-08-13 17:05:06

Temat: Pralki-Candy CTA 104 AA vs. Electrolux EWT 1011
Od: "tom" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Rozważam zakup jednej z tych pralek i jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie to
proszę o opinie. Funkcjonalnie i cenowo korzystniej prezentuje się Candy
(ok.120 zł. tańsza), jednak czytałem kilka złych opinii o firmie Candy i
dlatego się waham. Electroluxy podobno są lepsze i bardziej trwałe.
Zastanawiam się czy tak jest rzeczywiście czy płaci się tylko za firmę.
Tom

2. Data: 2005-08-13 17:09:11

Temat: Re: Pralki-Candy CTA 104 AA vs. Electrolux EWT 1011
Od: "Sławomir Walecki" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Funkcjonalnie i cenowo korzystniej prezentuje się Candy
> (ok.120 zł. tańsza), jednak czytałem kilka złych opinii o firmie Candy i
> dlatego się waham.

Pralke Candy kupilismy w zeszlym roku. Nie mamy z nia najmiejszych
problemow. Jest bardzo wydajna i zona jest bardzo zadowolona. Takze mozesz
smialo kupowac.

Pozdrawiam
Sławek

3. Data: 2005-08-13 17:24:45

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupuj Candy. Do Elektroluxa jej bardzo daleko. Candy teraz to
hipermarketowa jakość, a ceni się jak Siemens, a ceny części też jak do
Siemensa :) Olewaj Candy.

4. Data: 2005-08-13 17:58:26

Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:
> Nie kupuj Candy. Do Elektroluxa jej bardzo daleko. Candy teraz to
> hipermarketowa jakość, a ceni się jak Siemens, a ceny części też jak do
> Siemensa :) Olewaj Candy.

To tak przy okazji: czy tam samo jest z lodówkami? Co należy warto omijać?

--
Filip.----------------------------------------------
----------------

5. Data: 2005-08-13 18:25:57

Od: "Sławomir Walecki" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kupuj Candy. Do Elektroluxa jej bardzo daleko. Candy teraz to
> hipermarketowa jakość, a ceni się jak Siemens, a ceny części też jak do
> Siemensa :) Olewaj Candy.

Jestes w bledzie kolego. Pracowalem przez jakis czas w sklepie RTV i
"ugryzłem" troche tego fachu. Wiec sprawa przedstawia sie zupelnie
odwrotnie. To czesci do Elektroluxa sa zdecydowanie drozsze niz do Candy.
Odradzam Elektroluxa. To kilbel !!!

Pozdrawiam

Alex07

6. Data: 2005-08-13 18:40:42

Od: "Matchey" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Moja Candy (top-loader) po 4 latach niezbyt intensywnego uzytkowania (dwie
osoby w "gospodarstwie", bez dziecka) zaczela chodzic coraz glosniej,
nastepnie zaczely jej sie mieszac programy, odwirowywala i odpompowywala
wode kiedy chciala albo i nie, klapa zaczela rdzewiec od bokow (mimo
dbania o trzymanie w suchosci, co jest dosc kopotliwe w top-loaderach).
Ogolnie cholernie mnie rozczarowala. Miesiac temu kupilem inna pralke,
zegnajac sie ze stara Candy z zalem - do niej.

POzdrawiam
Macko

7. Data: 2005-08-13 19:19:04

Od: "Grzegorz" <gj-77@blablabla____wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tom" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Candy i dlatego się waham. Electroluxy podobno są lepsze i bardziej
> trwałe. Zastanawiam się czy tak jest rzeczywiście czy płaci się tylko za

Miałem ten sam problem, co Ty z tym ze nie brałem candy i electrluxa pod
uwage, ale powiem Ci tylko ze jesli zastanawiasz sie czy Candy albo
Electrolux, to idź do sklepu i zamów Boscha, naprawde nie zawiedziesz się.

Pozdrawiam grupę.

8. Data: 2005-08-13 19:46:33

Od: "tom" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Miałem ten sam problem, co Ty z tym ze nie brałem candy i electrluxa >pod
>uwage, ale powiem Ci tylko ze jesli zastanawiasz sie czy Candy >albo
>Electrolux, to idź do sklepu i zamów Boscha, naprawde nie >zawiedziesz się.

Wiem, że Bosch jest lepszy, ale niestety droższy :) więc rozważam coś
w tej klasie cenowej.
Tomek.

9. Data: 2005-08-13 20:25:27

Od: "Grzegorz" <gj-77@blablabla____wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że Bosch jest lepszy, ale niestety droższy :) więc rozważam coś
> w tej klasie cenowej.
> --
> Pozdrawiam,
> Tomek.

Nie rozumiem, z tego co podałes, to electrolux jest w tej samej cenie co
bosch i siemens, chyba ze interesuje Cię tylko pralka ładowana od góry.
Polecam SIEMENS WXL 962PL za 1418zł ma 6kg ładownosci albo 40 cm Bosch
1667PL za około 1400zł, znajdziesz bez problemu na google, nawet z dowózką
kurierem gratis.

10. Data: 2005-08-13 21:57:27

Od: "tom" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polecam SIEMENS WXL 962PL za 1418zł ma 6kg ładownosci albo 40 cm Bosch
> 1667PL za około 1400zł, znajdziesz bez problemu na google, nawet z dowózką

Interesują mnie ładowane od góry. Bosch i Siemens są niestety droższe.

Pozdrawiam,
Tomek.

zaluzje drewniane - wycena
demontaz fresh box Ariston MBA 4042
Kochane szczeniaki Golden/Owczarek oddam w dobre rece !
Wystający parapet
Jaka kolejność - malowanie czy panele??