Pralki - co wybrac - jak drogi serwis pogwarancyjny

1. Data: 2003-01-10 14:04:27

Temat: Pralki - co wybrac - jak drogi serwis pogwarancyjny
Od: Wlodek <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam sie do zakupu pralki. Ze wzgledu na niewiele miejsca w
lazience w gre wchodzi pralka ladowana od gory lub ta o mniejszej
glebokosci ale ladowana z boku. Jesli chodzi o te ladowane z gory to w
wielu sklepach polecali mi Electroluxa i odradzali Bosha (Simensa)(tymi
bylem zainteresowany) ze wzgledu na jakosc (wiecej modeli, lepiej
dopracowane) i na serwis pogwarancyjny (podobno duzo tanszy niz Bosha).
Zas pralki ladowane z boku to zdecydowanie Bosh (Siemens).
Obecnie jestem zdecydowany wybierac pomiedzy Electroluxem i Boshem.
W zwiazku z tym mam pytania:
- co waszym zdaniem jest lepsze
- ktory serwis pogwarancyjny jest tanszy

Dodam, ze jestem gotowy wydac ok. 2000.

Pozdrawiam
Wlodek

1. Data: 2003-01-17 13:21:49

Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wlodek" <k...@h...pl> napisał:
> Obecnie jestem zdecydowany wybierac pomiedzy Electroluxem i Boshem.

A ja polecam Candy
:-)
Głębokość 33 cm. Niewielkie zużycie wody i niewielki pobór energii.

I w sumie to przypuszczam, że większość odpowiedzi będzie bardzo
subiektywna.
Trzeba każdą zasłyszaną opinię przesiewać przez dość grube sito...

Mieszkanie kwaterunkowe a poniesione nakłady
Zimny nawiew z komina
Odliczenia od podatku
Zaciek od sąsiada z góry
czym pielegnowac brodzik akrylowy