Pralko-suszarka czy pralka i suszarka?

1. Data: 2008-03-11 08:01:46

Temat: Pralko-suszarka czy pralka i suszarka?
Od: pwk <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Pytanie jak w temacie.
Mój staroć sie psuje, chcę sie przesiąść na boscha z górnej półki
Pytanie raczej do tych co mają i już przerabiali ten problem: co wybrać?
Jedno w drugim, czy jednak zdecydowanie osobno?...
Zalety, wady?
Pozdrawiam wszystkich

2. Data: 2008-03-11 10:12:32

Temat: Re: Pralko-suszarka czy pralka i suszarka?
Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pwk" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pytanie raczej do tych co mają i już przerabiali ten problem: co wybrać?
> Jedno w drugim, czy jednak zdecydowanie osobno?...

Pralkosuszarka:
Zalety: nie musisz rozwieszać, pierzesz i suszysz w jednym, suche od razu
Wady: Przy opcji prania możesz włożyć 5-6 kilo, ale do suszenia już tylko
2,5 -3 więc nie ustawisz tego na 1 program - trzeba biegać.

Pralka i suszarka:
Zalety: w jednym pierzesz w drugim suszysz wash&go, to pierwsze pranie
przekładasz do suszarki i suszysz a do pralki pranie i pierzesz, oszczędność
czasu
Wady: trzeba przełożyć z jednego do drugiego = trzeba być w domu podczas
operacji, więcej zużycia prądu

Ja się w końcu ani na pralkosuszarkę ani na pralkę i suszarkę nie
zdecydowałam, kupiłam samą pralkę Electroluxa i suszę na sznurkach, w pralni
mam ciepło bo kaloryfer grzeje a od ciepłej wiosny suszę w mieszkaniu albo
najczęściej na dworze.
Suszarkę przydaje się przy małych dzieciach za to zdecydowanie.

Jeśli masz mało miejsca to pralkosuszarka.
Jeśli dużo to jednak pralka i suszarka, dla mnie byłoby wygodniejsze ze
względu na tą samą pojemność.

Pozdrawiam
Kaja

3. Data: 2008-03-11 14:32:11

Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> oszczędność czasu
> Wady: trzeba przełożyć z jednego do drugiego = trzeba być w domu podczas

<ciach>

zgadzam się z przedmówczynią ;-) sami kupiliśmy osobno pralkę i suszarkę
jako dwa osobne urządzenia i nie ukrywam, że korzystamy z suszarki bardzo
często szczególnie zimą kiedy chcemy coś szybko przesuszyć.

> Suszarkę przydaje się przy małych dzieciach za to zdecydowanie.

oj tak! ;-)

Dorota
http://autumn.blog.pl/

4. Data: 2008-03-13 07:09:42

Temat: CD: Pralko-suszarka czy pralka i suszarka?
Od: pwk <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za podpowiedzi, szkoda ze tak mało :)

5. Data: 2008-03-13 07:41:53

Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za podpowiedzi, szkoda ze tak mało :)

aha, przypomniało mi sie jeszcze coś ;-)
nie wiem czy jest taka opcja w pralko-suszarce, ale w suszarce Bosch'a masz
mozliwość odprowadzania wody bezpośrednio do rury i wtedy nie musisz
opróżniać pojemnika z wodą. Jest to baardzo wygodna funkcja ;-)

Dorota
http://autumn.blog.pl/

6. Data: 2008-03-17 08:20:09

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytanie raczej do tych co mają i już przerabiali ten problem: co wybrać?
> Jedno w drugim, czy jednak zdecydowanie osobno?...

Ja wybrałem osobno pralkę (miałem boscha) i osobno suszarkę (Miele).

Powód - urządzenia kombi zawsze nie są doskonałe, i mniej do nich wchodzi
rzeczy. A w przypadku suszarki duży bęben to podstawa.

MS

7. Data: 2008-03-17 08:28:24

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłam samą pralkę Electroluxa i suszę na sznurkach, w pralni
> mam ciepło bo kaloryfer grzeje

I za ogrzewanie płacisz 2 razy więcej niz za szuszenie tego w suszarce :))

A szybkie suszenie to jedna z mniej istotnych zalet suszarki - rzeczy
wyciągnięte z niej są mniej pomięte, oraz bajecznie mięciutkie (ręczniki jak
w hotelu).

MS

8. Data: 2008-03-17 10:50:25

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. pisze:
> A szybkie suszenie to jedna z mniej istotnych zalet suszarki - rzeczy
> wyciągnięte z niej są mniej pomięte, oraz bajecznie mięciutkie (ręczniki jak
> w hotelu).

Ja tylko dorzuce, ze te miekkie, pachnace niewymagajace prasowania
rzeczy wychodza z suszarki wolnostojacej a nie pralko-suszarki, bo wbrew
pozorom jest duza roznica w jakosci.

m.

swiss voice -- telefon stacjonarny
Szuflady samodomykajace