Pralko-suszarka vs. pralka 1200obr.?

1. Data: 2002-09-05 13:54:35

Temat: Pralko-suszarka vs. pralka 1200obr.?
Od: "bar'D" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wygląda porównanie pralko-suszarki z pralka z dużą ilością obrotów,
np.1200.?
Rzeczy mogę mieć lekko wilgotne więc moze jednak pralka z ekstra wirowaniem?

bar'D

1. Data: 2002-09-06 09:26:04

Temat: Re: Pralko-suszarka vs. pralka 1200obr.?
Od: "Venna" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np.1200.?
> Rzeczy mogę mieć lekko wilgotne więc moze jednak pralka z ekstra

slyszalam opinie ze suszarki bardzo niszcza ubrania... i m.in. dlatego
zdecydowalam sie na pralke z 1200obr. - ubrania wyjmuje faktycznie lekko
wilgotne... i bardzo szybko schna... - takze polecam taka pralke. Mysle ze
warto kupic taka ktora ma redukcje obrotow, wtedy sam wybierasz szybkosc
odwirowania.
pozdrawiam i zycze udanych zakupow
Venna

1. Data: 2002-09-11 12:10:02

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bar'D" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
[...]

A co powiesz na pralko-suszarke z 1200 obr. ?
Ja ma wlasnie taka tylko z wirowaniem na 1000 obr, jak nie chce suszyc nie
susze, jak mi potrzeba to w 1,5-2 godziny mam suche rzeczy. Nie wszystko sie
nadaje do suszenia! To fakt, rzeczy sa nieco bardziej pogniecone niz przy
odwirowaniu, ale to wszystko zalezy od potrzeb, masz dzieci to kup
pralko-suszarke, jestes samotny/a wystarczy pralka.
:-))

Umeblowanie
Atestowane zamki do drzwi
Majsterkowanie
zakupy www.klucz.pl
Czy do bloku warto dawać drzwi antywłamaniowe?