Pranie i obszywanie dywanow Warszawa

1. Data: 2005-08-16 18:09:26

Temat: Pranie i obszywanie dywanow Warszawa
Od: "Ulka" <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Informacja dla chcacych, tak jak ja jakis czas temu uprac i obszyc dywan w
Warszawie. Szukalam bardzo dlugo i mozna tylko uprac. Nawet Alba usunela
obszywanie ze swoich uslug. Znalazlam w koncu i bardzo chwale. Dywan 30
letni zostal wytrzepany, uprany, pokryty apretura i obszyty. Jest prawie jak
nowy. Nie chce zebyscie potraktowali tego jako spam, wiec namiary podam, gdy
ktos bedzie zainteresowany.
Ulka

2. Data: 2005-08-17 08:26:02

Temat: Re: Pranie i obszywanie dywanow Warszawa
Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

No to ja poprosze o namiary na pranie dywanow :)

Patka

3. Data: 2005-08-17 09:55:41

Od: "Ulka" <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze,
Mokotów, Chocimska 11, czynne pon-pt 11-18. Ceny: pranie 13 zl m2, trzepanie
20zl za dywan do 6 m2 i 30zl powyzej 6 m2. obszycie 6,50 za metr biezacy
telefon 646-42-81.
Pozdrawiam Ulka

lodowka do 1500zl max
Grzejnik w kuchni
Kuchenka elektryczna (piekarnik + plyta grzewcza)
okna pcv
Wyburzanie sciany - ile to roboty ?