Prawa człowieka

311. Data: 2013-08-04 19:36:02

Temat: Re: Prawa człowieka
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 22:23, Jacek Biały pisze:

> Bo nie było takiego zdarzenia. Masz jakieś dowody na to, że pani Krzywonos
> wulgarnie wyrzuciła kogoś ze swojego tramwaju? Najpierw znajdź na to dowody, a
> potem stawiaj swój punkt widzenia.
> jb

Nie pamiętam czy to chodziło o Krzywonos, której zresztą nie znam z
widzenia, ale jakaś paniusia przechwalała się w mediach jak to obalała
komunę wyrzucając pasażerów z tramwaju i ogłaszając w tym pojeździe
należącym do społeczeństwa, w którym ona miała tylko swój niewielki
udział - strajk.

312. Data: 2013-08-04 19:36:28

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 23:57, Towarzysz Gnój pisze:

> Mieliście na to jakiś akt własności? a może hipotekę?
>
> , a innych współwłaścicieli jak miałbym
>
> Spłacać należy własne długi towarzyszu Trybun (wy się o innych nie martwcie).

Akt własności to sobie możesz pokazywać w kapitalizmie, w tej zarazie
gdzie to jeden dybie na to żeby drugiego utopić w łyżce wody a nie w
ustroju sprawiedliwości społecznej..

313. Data: 2013-08-04 19:37:33

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 23:13, Towarzysz Gnój pisze:

> Powyzywajcie się..
>
> Bu-ha-ha!

Widzę że ty czynisz wielkie wysiłki żeby dorównać Ghostowi w jego
mądrości inaczej..

314. Data: 2013-08-05 23:52:11

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Andrzeju,

| Wiedzę że tobie tej inteligencji bark - idziesz w zaparte zaprzeczając

Zdając się na twoja inteligencję na razie niczemu nie zaprzeczam (ani niczego
nie potwierdzam).

| tylko z tego powodu że jakieś stado baranów usiłuje wmówić społeczeństwu
| że współpraca z organami porządkowymi PRLu to była rzecz naganna.

Nikt mi niczego nie musiał wmawiać...

Nie,
| źle to napisałem - raczej jesteś inteligentny, przecie inteligencja to
| drugi biegun uczciwości i honoru. Ty zaprzeczasz

Czemu znowu 'zaprzeczam'? Możesz bliżej określić, którą moją wypowiedź ci
chodzi?

bo to w dzisiejszym
| czasie ci się opłaca.. takie to drobne cwaniactwo, którym jak zresztą
| piszesz kierowałeś sie przez całe swoje życie.

Ty naprawdę w to wierzysz, że ja tak napisałem? (bo jeśli tak, to znaczy, że
wierzysz w byty nieistniejące - a może słyszysz też jakieś nieistniejące głosy
Andrzeju?)
jb

315. Data: 2013-08-05 23:53:10

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Miałem w Polsce trochę znajomych, i jeżeli ktoryś z nich był zamknięty
| na 48, to jednak powody takiego zamknięcia były

Skąd wiesz, że były? Widziałeś akta sprawy?

, jednym słowem - do kozy
| nie trafiali za niewinność.

Skąd takie wnioskowanie?! W każdym kraju istnieją areszty, w których siedzą
ludzie o statucie oskarżonych (bez sądowego orzeczenia o winie lub jej braku).
Peerelowskie prawo dopuszczało zatrzymanie na 48 godzin bez podania przyczyn.
Ówczesne władze czesto z tego korzystały w stosunku do podejrzanych o
działalność podziemną (w stosunku do innych ludzi również).
jb

316. Data: 2013-08-05 23:57:48

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Jednak sam chyba przyznasz że nie proponowano takiej współpracy
| uczciwemu człowiekowi za ulicy?

Osobiście znam człowieka (pracownik naukowy), którzy przed wyjazdem na
zagraniczny staż podpisał wspólpracę z organami SB kierując się własnym
patriotyzmem. Później się z tej współpracy wycofał (widać, ze poznał sie na
was - hi!)

| Myślałem że rozmawiamy o pozyskiwaniu kapusiów, ktorzy informowali MO o
| swoim środowisku z półświatka

Widzę, że w młodosci naczytałeś się 'Żbików' i do dziś żywisz infantylne
wyobrazenia na temat MO i SB.
Dla takich służb każda informacja była ważna. Posiadajac bank informacji
pozornie nieistotych można znaleźć takie, które w danej sytuacji mogą mieć
kluczowe znaczenie. Na przykład czyjeś osobiste upodobania mogą być pomocne do
zwerbowania danej osoby. Albo najzwyklejsze konflikty personalne można
wykorzystać w pracy operacyjnej (szczególnie w intrygach politycznych).
Najbardziej cennymi dla WSI oraz SB były zdrady małżeńskie, lub potajemny seks
duchownych. Jesli SB posiadła od kogoś na ten temat wiarygodne informacje, to
mogła już wiele. No więc tym 'kimś' mógłby być nawet nastoletni człowiek. Mógłby
on np. zauważyć, że do sąsiadki ktoś przychodzi. Ktoś inny dorzuca do układanki
więcej szczegółów i...

, a nie o agentach wywiadu, bo pozyskiwanie
| takiego odpowiednika Hansa Klossa to jednak dwie różne sprawy.

Pozornie Andrzeju. Nawet filmowy Hans Kloss musiał bazować na mnóstwie drobnych
informacji, które jego wywiadowcze zaplecze musiało gdzieś zdobywać (nie tylko
od jego pierwowzoru). Życie jak zwykle jest bardziej prozaiczne od filmu.
jb

317. Data: 2013-08-05 23:58:10

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Pytanie tylko - czy to źle?

To zależy dla kogo.

Bez tych donosicieli milicja/policja
| byla/jest głucha i ślepa.. A chyba nie chcemy takich ślepych służb od
| pilnowania porzadku?

To zalezy od tego, jakich służb i jakiego porządku.
jb

318. Data: 2013-08-06 00:15:36

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

|W dniu 2013-07-29 21:14, Jacek Biały pisze:
| > |

| Przecież ów Jacek B. nie musiał kablować ze względów ideologicznych, on
| mógł wręcz nienawidzić swoich pryncypałów,

Słusznie Watsonie! Wiekszość przypadków to były takie właśnie.
Tylko zauważ, że w stanie wojennym JB zaangażował się w drobną działalność
antykomunistyczną i chociaż była to działalność marginalna (a nawet czasami
sporadyczna), to jednak była. Tymczasem trudno o przypadek, aby ktoś uwikłany we
współpracę z dochodzeniówką kryminalną mógł sobie, ot tak, wozić np.
Mackiewicza, a jeszcze chodzić na zadymy, gdzie każdy bez wyjątku był
fotografowany lub filmowany przez SB. Dlaczego uważam, że to niemożliwe?
Jeśli ktoś jest uwikłany kryminalnie, czyli szantażowany przez organy ścigania,
to jego największym pragnieniem jest, aby ta znienawidzona mu władza miała na
niego jak najmniej haków. Podziemie nie wyciągnie takiego z bagna, więc po co mu
się tam pchać? A jeśli taki ktoś nieroztropnie znajdzie się w zasiegu jakiejś
ulicznej manifestacji, to materiały fotograficzne konfrontowane są z aktami
danego człowieka i wtedy... O tym za chwilę.

ale oni mogli mieć argumenty
| których on nie mógł,chciał z jakichś powodów odrzucić. Może byl
| szantażowany, a może nie mógł się oprzeć sowitej zapłacie za donos. I
| daj spokój z tym SB - sprawa ewidentnie dotyczy sfer kryminalnych a nie
| politycznych.

Dla ówczesnej władzy zwalczanie podziemia politycznego było najważniejsze.
Najlepszym na to sposobem było wpuszczać tam ludzi uwikłanych kryminalnie, aby
przy większych politycznych wsypach sądzić ich również za sprawy czysto
kryminalne (na przykład za drobne złodziejstwo). No i słyszałeś o takich
przypadkach? Ja równiez nie słyszałem. A wiesz dlaczego obaj nie słyszeliśmy?
Także w MO byli ludzie sympatyzujacy z politycznym podziemiem. Co mogli dla nas
robić? Na przykład wyławiać kryminalne uwikłania adeptów antykomunistycznej
działalności i przekazywać gdzie trzeba. Gdyby więc taki JB miał sprawę o
kradziez sygnetu, musiałby się rychło pożegnać z wozeniem książek Mackiewicza.

jb

319. Data: 2013-08-06 00:30:57

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

|W dniu 2013-07-29 21:22, Jacek Biały pisze:
| > |

| Czysta fantasy, W żadnym punkcie nie może był prawdą - 1 Podał listę
| osób powiadasz?

Rutynowa procedura! Idziesz zgłosić kradzież, pytają się kogo widziałeś.

No i każdy z tej listy został został zamknięty na 48 i
| otrzymywał propozycje współpracy???

Kto i kiedy ci to powiedział?

2/ No i akurat zupełnie przypadkowo
| upatrzyli sobie tylko ciebie?

Dlaczego tylko mnie?

3/Jednak konfident musiał chyba spełniać
| określone warunki?

Który konfident? Nie znam konfidentów związanych z ta sprawą. Nie znam nawet
poszkodowanego i nie wiem, czy w ogóle był jakiś poszkodowany w tym temacie.

Po co MO konfident w osobie uczciwego, porządnego
| człowieka?

Nikt Andrzeju nie ma na czole napisane, że jest porządny i uczciwy.
A nawet gdyby miał, dlaczego nie miałby zostać konfidentem MO?
jb

320. Data: 2013-08-06 00:31:14

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

|W dniu 2013-07-29 21:25, Jacek Biały pisze:
| > |

| Oj, to nie ja zacząłem cię nagabywać o takie sprawy - temat rozpocząłeś
| ty sam.

Nie ja oskarżyłem siebie o kradzież i nie ja ciebie do tego zmuszałem.
jb

Dewiacja psychiki spowodowana traktowaniem ciała jako grzech
Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?
Miałeś chamie, złoty róg...?
Niedawno
Dla morderców i innych degeneratów