Prawa człowieka

321. Data: 2013-08-06 00:31:54

Temat: Re: Prawa człowieka
Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
news:ktl2vi$bkm$7@usenet.news.interia.pl...

| Zwykły egoizm kieruje ich działaniami.

Dlaczego egoizm? Czy pisanie pamiętników musi wypływać z egoizmu? (Nie obraź
się, ale chyba masz manię prześladowczą)
jb

322. Data: 2013-08-06 00:33:31

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Miał, prawie wszystkie wody i lasy były dostępne dla ogółu
| społeczeństwa.

Nie możesz mylić pojęcia dostępności z prawem własności. Kiedyś wyszedłszy na
Kasprowy Wierch nie mogłem zejść do Doliny Cichej, gdyż groziło mi aresztowanie
przez pograniczników komunistycznej Czechosłowacji. Dzisiaj obszar na południe
od Tatr jest dla mnie dostepny - czy znaczy to jednak, że jestem właścicielem
kraju takiego jak Słowacja?

Także zakłady pracy. Nie powiem że nie mogłoby być
| lepiej,,ale do statusu dnia dzisiejszego pod tym względem nie ma czego
| porównywać. Dzisiaj obywatel tego kraju jest niewolnikiem któremu tylko
| pomarzyć o dawnej swobodzie.

| Nie ogarniasz ty tego co się dzieje..

Nie histeryzuj już Andrzeju, że ci na tych szwedzkich rybkach jest tak źle..
Tęsknisz za komuną dlatego, że pozwoliłeś mentalnie się zintegrowac z tym
systemem. Chcesz podzielić się ze mną własna hańbą? To niemożliwe, a poza tym
nieładnie z twojej strony.
jb

Przykre to tym bardziej że w

323. Data: 2013-08-06 00:55:23

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Sytuację panującą w PRLu trzeba rozpatrywać pod kątem ciągłego
| zagrożenia ze strony imperialistów.

Mój dziadek nigdy nie czuł zagrożenia ze strony żadnych 'imperialistów'. Przed
wojną pracował w fabryce i jako robotnik wykwalifikowany zarabiał 600
przedwojennych złotych (kilo mięsa - 1 zł).

Jeżeli się chciało zachować swój
| status quo,

Dlaczego okupant nie chciałby zachować swojego status quo?

to nie mozna było sobie pozwolić na jakieś taryfy ulgowe
| wobec propagandzistów czy dywersantów,,

Czy mnie się przejmować problemami mojego agresora?

"sypiących piach w tryby
| machiny zwanej PRL", jak się wyraził w mediach jeden z prominentnych

No nie bądź znów pretensjonalny. Dlaczego wy komunisci domagacie się wszędzie
specjalnego traktowania. Niemiecki okupant spotykał się z oporem, dlaczego z
oporem nie miał się spotkać okupant sowiecki?

| działaczy UW, a teraz PO.. Tak Polacy co rano zrywali by w pocie czoła
| budować lepsze jutro dla siebie i potomnych

O ile mi wiadomo, Polacy zerwali się do obrony swojej kapitalistycznej ojczyzny
przed agresją czerwonych ludobójców (różnili się kształtem wąsów). Niestety
dwóch Napoleonów nie wygrałoby tej wojny. Do niewolniczej pracy zrywały ich
deportacje, apel poranny, później czołgi T-34 pod zakładami pracy.
jb

324. Data: 2013-08-06 01:02:46

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| > |
| > |

| Nie pamiętam czy to chodziło o Krzywonos, której zresztą nie znam z
| widzenia, ale jakaś paniusia przechwalała się w mediach jak to obalała

Znowu 'nie pamietam', 'nie znam', 'jakaś paniusia'. Gdybym był milicjantem,
skroiłbym ci dupe na komisariacie, gdybyś w ten sposób uzasadniał swoje
oskarżenia.

| komunę wyrzucając pasażerów z tramwaju i ogłaszając w tym pojeździe
| należącym do społeczeństwa, w którym ona miała tylko swój niewielki
| udział

Ty widziałeś ten jej udział? Albo może swój? Żeby posiadać tramwaj, trzeba mieć
przynajmniej dowód jego kupna. Żeby posiadać zajezdnię, musisz mieć akt
własności i hipotekę na nieruchomość. Kto i kiedy takie dokumenty ci wystawiał?
jb

325. Data: 2013-08-06 01:05:42

Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

|W dniu 2013-07-29 14:16, Jacek Biały pisze:
| > |

| Paskarstwo

Jest to nowe twoje oskarżenie pod moim adresem. Przypominam ci, że poprzednio
bezpodstawnie oskarżyłeś mnie o kradzież.

, spekulacja

Kiedyś spekulowałem książkami, potem spekulowałem akcjami na giełdzie. Mozna
udowodnić, że oba rodzaje spekulacji są potrzebne każdemu społeczeństwu, aby w
zdrowy sposób funkcjonowało.

, żerowanie na ludziach

Mógłbyś wytłumaczyć, co rozumiesz przez 'żerowanie na ludziach'? W każdej
normalnej społeczności ludzie zarabiają zaspokajając potrzeby innych ludzi.
W społeczeństwie socjalistycznym można było zarabiać (czasem nawet wiele) i nie
robić dla innych nic. Na przykład produkować buble, które miały się nijak do
ludzkich potrzeb.

, a na dodatek nie płacenie
| podatku od osiąganych dochodów.

Jak można płacić podatek z działalności, które sowieciarska władza uznaje za
nielegalną? Od podziemnych wydawnictw też miałem płacić VAT?

Przykro mi Jacek ale określenie może być
| tylko jedno - wrzód na zdrowym ciele narodu..

| Dno, dno moralne ty przedstawiasz jako cnotę...

Jesteś żałosny Andrzeju z tymi górnolotnymi pretensjami. Swoimi pałami nie
potrafiliście mnie przekonać do tego, czym cnota jest, a co nią nie jest.
Wierzysz w to, że przekonasz mnie tutaj?
jb

326. Data: 2013-08-06 01:17:30

Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Akt własności to sobie możesz pokazywać w kapitalizmie

To wyście nie mieli nic w socjaliźmie? Buu-ha-ha-ha!
Nie myślcie towarzyszu Trybun, że skoro wy w PRL nie widzieliście aktów
własnosci, to znaczy, że nikt takowych wówczas nie posiadał.

, w tej zarazie
| gdzie to jeden dybie na to żeby drugiego utopić w łyżce wody a nie w
| ustroju sprawiedliwości społecznej..

A gdzie wyście taki ustrój widzieli (buuuu-ha-ha)
gru.pl

327. Data: 2013-08-06 01:28:13

Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

|W dniu 2013-07-29 23:40, Towarzysz Gnój pisze:

| > |

| Eksperyment wielce niebezpieczny dla przyszłości świata. Zachwianie
| czasoprzestrzeni

Buuuuuuu-ha-ha-ha!
Przecież niedawno chcieliście podróżowac w czasie, żeby sobie pooglądać
Rewolucję Październikową!

, bo ja naprawdę nie mógłbym obojętnie przejść i nie
| zareagować na zachowanie tej motorniczej. Najprawdopodobnioej kopniakami
| bym usunął z pojazdu

A na co znowuż kopniakami? Nie lepiej kupić na bazarze zomowska pałę i zabrać ze
sobą do tego wehikułu?

i osobiści rozwiózł pasażerów, zmieniając w ten
| sposób przyszłość..

Pycha przez was przemawia towarzyszu Trybun! Chcecie wykoleić pociąg Historii?
Lepiej wsiadajcie do tego pociągu póki czas, zamiast majstrować przy jakichś
wehikułach.
_______
Z Partyjnym Pozdrowieniem!
Kolektyw

328. Data: 2013-08-06 01:31:43

Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
|
| Biedny Trybun. Żył w raju PRL-u ąz przyszły złe Solidaruchy i wszystko
| popsuły

Co ty się martwisz?
Trybun zbuduje wehikuł czasu i... Naprawi PRL!
Buuuuuuu-ha-ha-ha-ha!

329. Data: 2013-08-06 01:33:45

Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Tu wcale nie chodzi o mnie, te zawłaszczone jeziora w okolicy mogę
| przeboleć, i tak trudno w nich wcześniej było coś złowić.

Boście nie mieli szwedzkiej wędki towarzyszu Trybun!
Buuu-ha-ha!

330. Data: 2013-08-06 01:36:42

Od: Towarzysz Gnój <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

|W dniu 2013-07-29 23:13, Towarzysz Gnój pisze:
| > |

| Widzę że ty czynisz wielkie wysiłki żeby dorównać Ghostowi w jego
| mądrości inaczej..

No nie płaczcie już towarzyszu Trybun, tylko bierzcie sie za ten wehikuł...

Dewiacja psychiki spowodowana traktowaniem ciała jako grzech
Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?
Miałeś chamie, złoty róg...?
Niedawno
Dla morderców i innych degeneratów