Prawda czy fałsz?

1. Data: 2010-08-15 16:33:54

Temat: Prawda czy fałsz?
Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeśli chcecie zapobiegać powstawaniu raka oraz go leczyć, musicie
przyjmować 10 g witaminy C dziennie." - twierdzi dwukrotny laureat
Nagrody Nobla w dziedzinie medycyny dr.Joel Wolles

Noblista ma dziś 94 lata, cieszy się dobrym zdrowiem i świetną kondycją.
Pracuje po 14 godzin dziennie na uczelni w San Francisco i na swojej
farmie. Lekarze, którzy wyśmiewali się z diagnozy noblisty, zmarli 35
lat temu!
Komu będziesz wierzyć? Wybór należy do Ciebie...

--
Mel

2. Data: 2010-08-15 17:25:05

Temat: Re: Prawda czy fałsz?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Aug 2010 18:33:54 +0200, Me(L)Isa napisał(a):

> "Jeśli chcecie zapobiegać powstawaniu raka oraz go leczyć, musicie
> przyjmować 10 g witaminy C dziennie." - twierdzi dwukrotny laureat
> Nagrody Nobla w dziedzinie medycyny dr.Joel Wolles

10g????? - bez przesady, co? Może 10mg? 10g to 1dag, 1/100 kilograma!
Witamina C podawna w nadmiarowej dawce jest usuwana z organizmu przez
nerki, żarcie jej bez opamiętania nie ma sensu.

3. Data: 2010-08-15 18:16:45

Od: bim-bom <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-15 18:33, Me(L)Isa pisze:
> [...]
> lat temu!
> Komu będziesz wierzyć? Wybór należy do Ciebie...

Może chodziło o Joela D. Wallacha?
http://en.wikipedia.org/wiki/Joel_D._Wallach

Poza tym, on ma 70 a nie 94 lata i nie ma żadnej n. Nobla ;) No, może IG
Nobla.

4. Data: 2010-08-15 18:58:25

Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Me(L)Isa" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> "Jeśli chcecie zapobiegać powstawaniu raka oraz go leczyć, musicie
> przyjmować 10 g witaminy C dziennie." - twierdzi dwukrotny laureat Nagrody
> Nobla w dziedzinie medycyny dr.Joel Wolles

http://nobelprize.org/nobel_prizes/medicine/laureate
s/
Oto lista wszystkich laureatów Nagrody Nobla w medycynie. Bardzo proszę o
pokazanie mi gdzie jest wymieniona (i to dwukrotnie) ta osoba

5. Data: 2010-08-15 20:01:25

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-15 20:58, blast pisze:
> [...]
> Oto lista wszystkich laureatów Nagrody Nobla w medycynie. Bardzo proszę o
> pokazanie mi gdzie jest wymieniona (i to dwukrotnie) ta osoba

film:
http://www.suplementy-online.eu/news-57.html

6. Data: 2010-08-15 21:32:43

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> farmie. Lekarze, którzy wyśmiewali się z diagnozy noblisty, zmarli 35
> lat temu!

To dziś rocznica śmierci że o niej wspominasz? A ilu ich zmarło? Może to
jakaś katastrofa lotnicza czy karambol drogowy był. Bo żeby tak wszyscy
jednocześnie zmarli to aż nieprawdopodobne

--
PawełJ

7. Data: 2010-08-16 04:18:20

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> film:
> http://www.suplementy-online.eu/news-57.html

a rudy 102 wygral wojne sam przy niewielkiej pomocy bratniej armii czerwonej

8. Data: 2010-08-16 08:04:54

Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

s/

> film:
> http://www.suplementy-online.eu/news-57.html

Nie znalazłem w filmie informacji kiedy dr Wolles dostał nagrodę Nobla.
A dodatkowo wyszukiwanie tej osoby w angielskim google nie daje żadnego
wyniku

9. Data: 2010-08-16 09:56:37

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-08-2010 18:33, Me(L)Isa pisze:
Lekarze, którzy wyśmiewali się z diagnozy noblisty, zmarli 35
> lat temu!

A ile mieli lat w chwili śmierci?
Bo moja praprababcia zmarła 50 lat temu.

Miała 90 lat, wróciła z pola z ziemniakami, zrobiła sobie herbaty,
wypiła i umarła.
Może jakby herbata była z cytryną to by jeszcze żyła?

--
Maddy

10. Data: 2010-08-16 11:36:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Aug 2010 11:56:37 +0200, Maddy napisał(a):

> [...]
> wypiła i umarła.
> Może jakby herbata była z cytryną to by jeszcze żyła?

140 lat? - chyba przesadzasz z tą cytryną ;-PPP

Groszek
Test wysiłkowy EKG a wysiłek przed
Implantologia zębów
Dalfaz Uno - czy bezpieczny?
Czy to prawda, czy tak jaki kiedyś nas oszukują?