Re: Prawda o żywieniu optymalnym

From: <k...@v...pl>
Date: Wed, 08 Nov 2000 11:42:16 +0100
Subject: Re: Prawda o żywieniu optymalnym
Newsgroups: pl.sci.medycyna

> Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy podobny post dotyczący np. diety vege,
> również spotkałby się z tak "żywą" odpowiedzią ze strony uczestników tej
> listy, czy też jest to strach przed "nowym" - jak to u betonów bywa?
> Frankie
>
> Jakoś nikt nie odpowiada merytorycznie na zadawane tu dramatyczne pytania.
Po co więc tu zaglądają ci wszyscy malkontenci? Potrafią jedynie, zamiast
konkretnie udzielić odpowiedzi pytającym - obrzucać inwektywami. Jest takie
przysłowie: BYLE CO JESZ, BYLE CO MÓWISZ. To nie jest strona dla szukających
rozrywki i sensacji.Tu zaglądają ludzie chorzy, którym potrzebna jest odpowiedź
na ich pytanie,a nie teksty dające upust frustratom.