Prawdziwi Mężczyźni i Prawdziwe Kobiety...

21. Data: 2010-07-14 12:01:39

Temat: Re: Prawdziwi Mężczyźni i Prawdziwe Kobiety...
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

> Był to dzień 14-lipiec-10, kiedy Qrczak otworzył usta i usenet napełnił
> się słów muzyką:

> Ten temat pojawił mi się
> w brudnopisie

Taa... skryje myśli nieprawe
postrzępionej kartki skrawek.

> Dobra, idę zaraz do sklepu
> kupić dwa jajka i kilo pasztetu
> namaluję autoportret, zobaczycie sami
> takiego paszteta z jajami

Stop kolego! Notką tą chcesz sprawić,
iż cieszyć się mam się czy-li się obrazić?

Qra, zsns

22. Data: 2010-07-14 12:36:11

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się słów muzyką:

> Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

A w nocy dopomoże
zebrać kropli rozkosze

> Stop kolego! Notką tą chcesz sprawić,
> iż cieszyć się mam się czy-li się obrazić?
>
> Qra, zsns

Jako żywo spieszę donieść
że to autoportret jest
ale że nie było pasztetu
kupiłem kabanosy i ser żółty gouda typu

trener, szrsewdiwdsid sDSADDSSA AAASSA zzsezrooipkjdu

23. Data: 2010-07-14 12:56:59

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale że nie było pasztetu
> kupiłem kabanosy i ser żółty gouda typu
>
> trener, szrsewdiwdsid sDSADDSSA AAASSA zzsezrooipkjdu

Pytanie o pochodzenie Waćpan zadać każesz,
czy ten pasztet z drobiu czy też z wieprza uczynili masarze.
I wątpliwość inna dopada me wnętrze,
czy jak zjem te zakupy, to się chyba zwiększę.
Z ostatnim zaś wersem kolejny problem się wyłania,
chyba dam specjalistom do odkodowania.

Qra, mtdus

24. Data: 2010-07-14 13:21:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...
> [...]
> doceniają geje i... kobiety.

> Tak słodko perwersyjne malujesz obrazy
> i do nocy każesz czekać, Ty złośliwcze (bez obrazy)!

Zalet Twych poznać
nie było mi dane.
Pewno już nie poznam-
Zrobią z Ciebie danie
Ja go nie skosztuję
Znasz tego przyczynę?
-jestem weganinem!
--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

25. Data: 2010-07-14 13:25:02

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> I wątpliwość inna dopada me wnętrze,
> czy jak zjem te zakupy, to się chyba zwiększę.
> Z ostatnim zaś wersem kolejny problem się wyłania,

Nie mam siły
sery w dużej ilości mnie osłabiły
o pasztetach nie chcę już nic wiedzieć
zwiększyłem się i pora spokojnie posiedzieć
a w ostatnim wersie powiem ci na czysto
nie poradzi z tym sobie żaden specjalista

26. Data: 2010-07-14 15:36:23

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-07-14 15:25, niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i
> [...]
> zwiększyłem się i pora spokojnie posiedzieć
> a w ostatnim wersie powiem ci na czysto
> nie poradzi z tym sobie żaden specjalista

Dobre kodowanie sukcesu podstawą -
powiedzą Ci tu wszyscy, pspową ławą.
Tymczasem odpoczywaj, pielęgnuj swą tuszę,
ja zaś innym rozrywkom - cóż - się oddać muszę.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

27. Data: 2010-07-14 15:46:22

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-07-14 15:21, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Zalet Twych poznać
> nie było mi dane.
> Pewno już nie poznam-
> Zrobią z Ciebie danie
> Ja go nie skosztuję
> Znasz tego przyczynę?
> -jestem weganinem!

Jesz jeno ziarenka (zwłaszcza te przegniłe)?
Konkurencji przy paśniku nie robisz, wielce to jest to miłe.
Zaś w kwestii konsumentów qrzego pasztetu
ustalimy korzystając z modnego dziś parytetu.

Qra

28. Data: 2010-07-15 07:47:28

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]