Prawie osiągnęłam sukces....

121. Data: 2008-06-06 13:07:13

Temat: Re: Prawie osiągnęłam sukces....
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> ...feministyki (cholera, czemu mi podkreśla to słowo?)...

Musisz "y" wywalić. ;D

michał

122. Data: 2008-06-06 13:09:44

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> trudno, jakoś to przeboleję :)

Przebolejesz, bo ja na końcu.

michał

123. Data: 2008-06-06 13:10:53

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> IMO nie zaszczuwa je medium jako takie, tylko osoby z "obsesyjnych"
> formacji politycznych wystepujące w mediach, które w dyskusji stosują
> prymitywne populizmy i nijak nie daje się z nimi rozmawiać merytorycznie
> na argumenty. :)

wypowiadają swój punkt widzenia. nawet jeśli jest nie poparty
jakimkolwiek argumentem, to nie jest zaszczuwanie.

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

124. Data: 2008-06-06 13:11:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Musisz "y" wywalić. ;D

trzeci! od trzeciego leci... :)

125. Data: 2008-06-06 13:45:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> trzeci! od trzeciego leci... :)

No dobra, a teraz UWAGA: to był test poczytności moich postów. :-P
Jeszcze trochę i zacznę liczyć gwiazdy. W googlach. ;-)

Ewa

126. Data: 2008-06-06 13:46:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> IMO też tak myślę. :)

Cieszę się, że nie jestem odosobniona. :-)

Ewa

127. Data: 2008-06-06 21:46:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> wypowiadają swój punkt widzenia. nawet jeśli jest nie poparty
> jakimkolwiek argumentem, to nie jest zaszczuwanie.

To prawda. Nie ma żadnego zaszczuwania. To tylko rozmowa mądrego z
przebiegłym, której słuchają też nienajmądrzejsi. :)

michał

128. Data: 2008-06-06 21:47:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Cieszę się, że nie jestem odosobniona. :-)

I nie bedziesz odosobniona, jeżeli nic nie przeskrobałaś. :)

michał

129. Data: 2008-06-07 09:13:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Mścisz się? Dalej ciągniesz te sprawy za sobą, a to oznacza że
> jesteś beznadziejna cały czas borykając się z tym samym tematem.

Oczywiście masz rację, podszywku :D

--
Pozdrawiam - Aicha

130. Data: 2008-06-07 09:16:42

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Jun 2008 11:13:27 +0200, Aicha napisał(a):

> Oczywiście masz rację, podszywku :D

I po co temu odpowiadasz? - obudzisz abo co ;-P

I co tu robic?
Odkrywczość dziecka ;-)[cross]
child bumping jeszcze raz
KIDNAPERSTWO...