Prawo do odbioru TV

1. Data: 2002-10-03 21:16:46

Temat: Prawo do odbioru TV
Od: Piotr <f...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już było, ale bez odpowiedzi...

Poszukuję informacji na temat przepisów regulujących obowiązki różnych
podmiotów wiążące się z dostępem obywateli do programów radiowych i
telewizyjnych emitowanych z nadajników naziemnych.
Przykładowe zagadnienia tego typu (najbardziej mnie interesujące):
- obowiązki administracji w budynkach wielorodzinnych w zakresie
umożliwienia lokatorom odbioru programów TV i radiowych z nadajników
naziemnych (prawo do montażu anten, zbiorcze instalacje antenowe i sieci
kablowe jako alternatywa odbioru indywidualnego);
- konsekwencje prawne uniemożliwienia lub zakłócenia odbioru wywołanego
wznoszeniem nowych obiektów architektonicznych.
Bardzo proszę o wskazanie konkretnych przepisów.
Pozdrawiam,
Piotr

1. Data: 2002-10-04 10:17:34

Temat: Re: Prawo do odbioru TV
Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> telewizyjnych emitowanych z nadajników naziemnych.
> Bardzo proszę o wskazanie konkretnych przepisów.

Witaj! Zwroc sie z tym pytanie do URTiP-u (Urzad Regulacji Telekomunikacji i
Poczty)
maja stronke: http://www.urtip.gov.pl/
pozdrawiam! zbisa

1. Data: 2002-10-04 10:48:13

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbisa wrote:
> Witaj! Zwroc sie z tym pytanie do URTiP-u (Urzad Regulacji Telekomunikacji i
> Poczty)
> maja stronke: http://www.urtip.gov.pl/
> pozdrawiam! zbisa

Próbowałem, ale bez powodzenia. Spróbuję jeszce raz...
Piotr

1. Data: 2002-10-06 18:13:22

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> wrote in message
zbisa wrote:
> [...]
> maja stronke: http://www.urtip.gov.pl/
> pozdrawiam! zbisa

Próbowałem, ale bez powodzenia. Spróbuję jeszce raz...

To zwroc sie do nich na pismie i wyslij to poleconym. Wtedy jak kazda
jednostka administracji panstwowej maja ustawowo okreslony czas na
odpowiedz. Jesli nie mlotkiem ich to palka.

vpw

Kominek
Mój styl to brak stylu...sprzedam obrazy...
meble kuchenne w Trojmieście
pytanie
cz to prawda ?