Re: Pregnyl???

Data: 2002-11-05 11:59:04
Temat: Re: Pregnyl???
Od: "lukas3339" <l...@n...get.net.pl>

> Nie przytył tylko przybrał masy w barach - , jezeli mu sugeruje ze
bierze -
> zbywa mnie , jest bardziej nerwowy , kłótnie są z byle powodu - co mnie
> jeszcze może czekać?

No o to mi chodzilo ze przytyl w sensie masy miesniowej. A co Cie czeka? Coz
mysle ze jego nerwowsc po cyklu powinna minac wiec bedzie taki jak dawniej.
Jesli bral cos na bazie testosternu to pewnie mial zwiekszony poped :-) i to
sie na pewno zmieni, poped spadnie a jesli pregnyl nie zadziala to moga
pojawic sie problemy z erekcja a co za tym idzie rowniez depresja. Na pewno
troche tej masy mu zejdzie. Wiesz trudno cos tu pisac, bo nie wiem co maz
bral i w jakich ilosciach, czy to byl jego pierwszy cykl czy nie. Ja na
Twoim miejscu porozmawial bym o tym z nim i nie pozwolil sie zbyc byle czym.
Jesli robi to z glowa i nie uzywa konskich dawek to mozna zminimalizowac
skutki uboczne i bedzie wszystko ok a jego zdrowie nie ucierpi zbytnio na
tym. Krotko mowiac szczera rozmowa moze zapobiec wszelkim konfliktom jakie
moga nastapic. A tak na marginesie to powiedz mu ode mnie ze lepszy od
pregnylu jest clostilbegyt ( clomid ) i spytaj czy ma pod reka antyestrogeny
( np. Nolvadex) bo sie moze okazac ze za pare tygodni Twoj mezus wyhoduje
sobie piekna ginekomastie i bedziesz mu musiala pozyczac staniki. :->
pozdrawiam
lukas3339