Preparaty zmniejszajace dolegliwosci z zatokami?

21. Data: 2000-11-13 09:57:56

Temat: Re: Preparaty zmniejszajace dolegliwosci z zatokami?
Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
news:3A0EAD00.542FFA97@friend.pl...

> To mój organizm w takim razie wie co wybierać :-)
> Strasznie kocham kwiaty goździki i ich zapach :-)

Noooooooo:-))))
Zapach rzeczywiście jest przedni - polecam się;-)

> Niestety ostatnio nigdzie nie widzę w sklepach tego olejku ... a mam
> taki fajny, ładny kominek.

Jest na to rada;-)
W sklepie to za taki olejek trzeba zapłacić a u mnie,
ZESTAW olejków można otrzymać gratis ale.....
o tym napiszę na priv.

pzdr

Andrzej

22. Data: 2000-11-20 21:20:48

Od: "hudson" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

Przyznam sie zupelnie szczerze ze nie zainteresowalem sie nigdy specjalnie
DO i nie wywarla na mnie jakiegos wrazenia. Nigdy z niczym nie mialem
problemow zas w zyciu jestem raczej racjonalista i w druga strone tez
staram sie nie przesadzac. Wiem ze za chwile ktos mi powie - poczekaj
az zaczniesz miec problemy, wtedy Twoja szansa, choc juz spozniona
jest DO. Okay, rozumiem i doceniam. Niemniej , nie stanowi ona chyba
za bardzo rozwiazania mojej obecnej sytuacji :).

Jako ze ja zaczalem ta dyskusje tematem traktujacym o poszukiwaniu
preparatow zmniejszajacych dolegliwosci z zatokami, rzeczywiscie
musze stwierdzic ze dyskusja uciekla na bardzo "rozne" tematy.

Obilo mi sie o uszy stosowanie naparow ziolowych etc. stad w ogole
pytanie w tym kontekscie - bo bardziej oczywistym i oczywiscie waznym
jest wizyta u laryngologa w celu stweirdzenia czy sprawa nie jest
powazniejsza.

Andrzeju, to uczciwe ze przyznales ze sam w tym siedzisz - stad obawiasz
sie reklamowania produktu na grupie - niemniej jesli tak bardzo zachecasz
do kontaktu na priva , to jest to cos a'la kryptoreklama :) . W kazdym razie
dzieki za upewnienie ze istnieja w tej materii jakies srodki, bede sie
rozgladal w sklepach zielarskich.

Pozdrawiam,
Janusz

23. Data: 2000-12-06 20:41:58

Od: Aleksander Wala <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

hudson wrote:

> Witam,
>
> Tym razem odbiegajac od chorob oczu czy szkodliwosci komputerow,
> chcialbym zapytac czy zna ktos jakies preparaty, ziola ktore okazuja
> sie pomocne w zmniejszaniu dolegliwosci z zatokami czy wprost o
> dzialaniu leczniczym? Mysle, ze w zwiazku z "sezonem" czesc
> osob to zainteresuje ...mnie tez osobiscie :).
>
> Pozdrawiam serdecznie,
> Janusz

Polecam antybiotyk miejscowy Bioparox
w razie dokuczliwego zatkania nosa Xylometazolin 0,1
to wszystko na recepte ale znajomy lekarz nie bedzie mial nic przeciwko
przepisaniu tego
zapewniam cie ;-)

ja nie jestem lekarzem i nie wiem na ile to jest uzasadnione medycznie
ale mi taki zestaw zawsze pomaga
do tego jakis upsarin C i szafa gra

Olek
Look at my ABSOLUTELY NEW home page:
http://zeus.olimp.com.pl

24. Data: 2000-12-06 21:29:36

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w razie dokuczliwego zatkania nosa Xylometazolin 0,1
> to wszystko na recepte ale znajomy lekarz nie bedzie mial nic przeciwko
dostaje prowizje ?

> ja nie jestem lekarzem i nie wiem na ile to jest uzasadnione medycznie
> ale mi taki zestaw zawsze pomaga
> do tego jakis upsarin C i szafa gra

5 zl prowizji od kazdego namowionego x 1000 = 5000 zl
not bad

25. Data: 2000-12-06 22:59:25

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> 5 zl prowizji od kazdego namowionego x 1000 = 5000 zl

Przecież ta osoba nie pisała o narkotykach tylko jakiejs maści i kropelkach
do nosa...Jak jest się ubezpieczoną/ym, to chyba się należy prawnie recepta,
prawda?...Płaci się na Kasę, to należy i wymagać.

Kaja

26. Data: 2000-12-07 06:11:31

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

[.......]

> 5 zl prowizji od kazdego namowionego x 1000 = 5000 zl
> not bad

szkoda gadac...
Ten przypadek _rzeczywiscie_ nadaje sie do diey noblistów.
pozdr
Gregg

27. Data: 2000-12-07 09:13:28

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szkoda gadac...
> Ten przypadek _rzeczywiscie_ nadaje sie do diey noblistów.

Masz racje.
Kto stosuje diete noblistow ten nie choruje na zatoki, nie ma problemow
z nosem i zima nie choruje na grype.
Sprawdzone.
J.

28. Data: 2000-12-07 11:00:11

Od: "Sloneczko" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Wala" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Kotku - czosnek !!!!!
Wiem ,że smród okropny ale nie ma lepszego lekarstwa chyba, że wyciąg z
pestek grapefruita (czy jak go sie tam pisze)
A jak stosować ? Hm, najlepiej na weekend po prostu posiekany ząbek czosnku
zjeść i zapic mlekiem z miodem - pomaga na zatoki i inne przeziębienia i
grypy. Acha i jeszcze jedno mój znajomy wkładał sobie ząbek czosnku do
dziurek od nosa i katar jak reką odjął - swoja drogą świetnie musiał
wyglądać!
:-)
Słoneczko

29. Data: 2000-12-08 17:59:06

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jacek D." <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Masz racje.
> Kto stosuje diete noblistow ten nie choruje na zatoki, nie ma
problemow
> z nosem i zima nie choruje na grype.

Tia, za to musi p... c trzy po trzy na kazdy temat, byle sie odezwac.
--

Pzdr.
Justyna

30. Data: 2000-12-08 21:01:48

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia, za to musi p... c trzy po trzy na kazdy temat, byle sie odezwac.

Twoj wybor.
Dieta noblistow i zdrowie,
albo meskie niedomaganie ;(

Antykoncepcja - spirala