Prezent dla 12-latki

1. Data: 2003-01-09 07:45:44

Temat: Prezent dla 12-latki
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, tym razem na mnie padło.
Mój młodszy syn jest zaproszony na urodziny do koleżanki, która kończy
12 lat.
Znam ta dziewczynkę (i jej mamę chodziłam z nią do liceum), ale nie
wiem jaki ma gust.

Co kupić w prezencie ? - cena - ok 20 zł.
Nie chcę zeby to była maskotka, tylko coś pożytecznego, może jakiś
ładny długopis, lub pióro ?

Maciek proponował kasetę z muzyką filmową do "Władcy Pierścieni", ale
ja mu tłumaczę że nie znam jej gustu, zresztą kaseta kosztuje 35 zł.

Reszta dzieci składa się na szczura i klatkę do niego (za zgodą mamy)
tak ze ich składka jest po ok 15 zł, nie chce zeby mój Maciek za
bardzo się wychylił, no i za bardzo nie mam pieniędzy.

Pozdrowienia.

Basia

2. Data: 2003-01-09 07:49:45

Temat: Re: Prezent dla 12-latki
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Reszta dzieci składa się na szczura i klatkę do niego (za zgodą mamy)
> tak ze ich składka jest po ok 15 zł, nie chce zeby mój Maciek za
> bardzo się wychylił, no i za bardzo nie mam pieniędzy.

Może jakaś zabawka dla tego szczura? Nie wiem, karuzela, czy inne cuś?

puchaty

3. Data: 2003-01-09 08:04:34

Od: "BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklamy> szukaj wiadomości tego autora

A może niech dorzuci te 15 zł do wspólnej składki? Np. na witaminki
dla szczura?
pozdrawiam
BasiaP

Odpowiadając proszę z adresu usunąć: .bez.reklamy

4. Data: 2003-01-09 08:06:14

Od: "BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklamy> szukaj wiadomości tego autora

Straszliwie przepraszam, wpadłam tu niechcący - to nie na tę grupę
miało iść, ale już się przywitam - jako podczytująca od dawna - i
znikam))) Papatki

5. Data: 2003-01-09 08:14:38

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może jakaś zabawka dla tego szczura? Nie wiem, karuzela, czy inne
cuś?

Też myślałam, ale na to sie już podobno składają inne dzieci.

Pzdrw.

Basia

6. Data: 2003-01-09 08:47:42

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklamy> napisał w
wiadomości news:avjai1$1e6$1@news.onet.pl...
> Straszliwie przepraszam, wpadłam tu niechcący - to nie na tę grupę
> miało iść, ale już się przywitam - jako podczytująca od dawna - i
> [...]
No co ty, Baśka, czemu uciekasz?

pozdr.Joanna

7. Data: 2003-01-09 14:39:35

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak ze ich składka jest po ok 15 zł, nie chce zeby mój Maciek za
> bardzo się wychylił, no i za bardzo nie mam pieniędzy.

A może ksiązka o szczurach?
Hmm tylko nie wiem czy taka jest.
A skoro znasz mamę dziewczynki to może ją zapytaj o gust córki?

Magda

8. Data: 2003-01-09 15:04:58

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może ksiązka o szczurach?
> Hmm tylko nie wiem czy taka jest.
> A skoro znasz mamę dziewczynki to może ją zapytaj o gust córki?

Są książki o szczurach, ale pomysł szczura upadł bo mama sie nie
zgodziła., tak ze prezenty kupowane będą indywidualnie.
Maciek kupuje ksiażkę o Małyszu, nie wiem czy taki jest gust
soleniantki, czy jego ;-/, ale skoro chce i twierdzi ze koleżance na
pewno sie spodoba ?

Pozdrowienia.

Basia

9. Data: 2003-01-10 21:57:39

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz ostatnio moja córka była u koleżanki na urodzinach..
Ponieważ zdążają się w mc i 3 takie wyjścia wiec staram się ze względów
finansowych by i one nie przekraczały zł....
Ostatnio kupiłam jej pamiętnik.Taki fajny zapinany na zamek .Chyba Kindze
bardzo się spodobał bo Martyna ,mówi ze bardzo się ucieszyła i widziała ze
nosi go z sobą nawet do szkoły.

MJ

akcje charytatywne dla dzieci
OT sekretarka BISCHOOPA