Prezent dla kolegi

1. Data: 2004-02-02 12:57:10

Temat: Prezent dla kolegi
Od: "Jarek (XLord)" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się do Was z prośbą. Kolega wyjeżdża służbowo na parę lat za
granicę. Chcę mu kupić jakiś prezent i od tygodnia ma już pustkę w głowie.
facet ma około 50 lat, nie ma jakiś specjalnych zainteresowań, do rzeczy
typu pióro, spinka do krawata nie przywiązuje wagi. Dzieło sztuki też
odpadają. Myślałem, żeby może coś śmiesznego ale nic mi nie przychodzi do
głowy. Chcę na prezent wydać około 500 PLN.
Może macie jakiś pomysł?
Dzięki
Jarek

2. Data: 2004-02-02 13:46:30

Temat: Re: Prezent dla kolegi
Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek (XLord)" :

> Może macie jakiś pomysł?

Album fotograficzny.
Np. z widokami z Waszej rodzinnej miejscowości, czy przyrody, ale generalnie
w Polsce.

Pozdrowienia.

Basia

3. Data: 2004-02-02 19:25:39

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek (XLord)" <g...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bvlhf6$d0p$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
do
> głowy. Chcę na prezent wydać około 500 PLN.

Piersiowke pewnie juz ma...
Jesli jest jeszcze mlody duchem to lornetka, wiatrowka (czyli
karabinek), dobry scyzoryk ze srubokretami moze jakis maly rozmiarem
radiobudzik, pewnie da sie kupic DVD -ale pewnie juz ma.

Jesli jednak powaznie mysli ze jest statecznym panem to moze meska
kosmetyczke, portfel, lepsza fajke/zapalniczke (jesli pali). Ksiazke
typu Norman Davies "Europa", czapke typu 'uszatka' na wspomnienie
dawnych lat.

:-) "malucha" za 3 stowy mozna miec a i rozrywki dostarczy na lata w
garazu.

4. Data: 2004-02-03 18:25:16

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Specyjal i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Jesli jest jeszcze mlody duchem to lornetka, wiatrowka (czyli
> karabinek), dobry scyzoryk ze srubokretami moze jakis maly rozmiarem
> radiobudzik, pewnie da sie kupic DVD -ale pewnie juz ma.

Uważam, że wiatrówka to ryzykowny prezent - jeśli zechce ją przewieźć
przez granicę (nie wiem, jak z pozwoleniami, ale porządnie się
zastanowiłbym nad tym).

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Weź wiaderko i idź do piaskownicy, korzystaj z wakacji póki są.

5. Data: 2004-02-03 18:51:05

Temat: Odp: Prezent dla kolegi
Od: "ToSia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-----
From: Z. Boczek

Subject: Re: Prezent dla kolegi

> [...]
> "Weź wiaderko i idź do piaskownicy, korzystaj z wakacji póki są.
> Może poczytaj 'Dzieci z Bulerbyn' albo 'Przygody Trutnia Dyzia'"

Wow... wrociles? Tesknilismy:P
T&T

6. Data: 2004-02-04 11:36:14

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Uważam, że wiatrówka to ryzykowny prezent - jeśli zechce ją przewieźć
> przez granicę (nie wiem, jak z pozwoleniami, ale porządnie się
> zastanowiłbym nad tym).

Nie wiem ale chyba w EU wiatrowki wszedzie sa dozwolone.

7. Data: 2004-02-05 22:00:05

Od: "Izabela Sowula" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę na prezent wydać około 500 PLN.
> Może macie jakiś pomysł?
> Dzięki
> Jarek
A moze roczna prenumerata na ktorys z polskich magazynow/gazet z dostawa na
zagraniczny adres?

Iza

Samotność w związku
Kryzys w rodzinie: 17-latek na równi pochyłej...
adopcja a kryteria
jak sprawdzić
Sex - inicjowanie zblizenia.