Prezent dla ostrego

1. Data: 2000-10-26 13:26:26

Temat: Prezent dla ostrego
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako ze ostry rozbroil mnie ta skromna wlasna inwencja w temacie "Co z tym
zrobic?" mam dla Niego kulinarny, drobny prezent.

poledwica wolowa

plastry polozyc na folii aluminiowej w piekarniku, doprawic przyprawami w/g
uznania, na to posypac cebulke drobno pokrojona, na to lyzke majonezu,na
wierzch tarty zolty ser- zapiekac ok. 20 min.
Szybkie i smaczne (ale musi byc poledwica wolowa).
Robi sie "samo" a z goscmi mozna bez przeszkod popijac wodeczke:)))

Jola

1. Data: 2000-10-26 13:35:24

Temat: Re: Prezent dla ostrego
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robi sie "samo" a z goscmi mozna bez przeszkod popijac wodeczke:)))

A wy ciągle tylko wódeczka i wódeczka :)))

ostry

1. Data: 2000-10-27 16:57:46

Od: "Andrzej" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ostry" <o...@e...com.pl> wrote in message

> A wy ciągle tylko wódeczka i wódeczka :)))
>
> ostry

No może być pifko abo inne wino

1. Data: 2000-10-28 18:33:52

Od: d...@e...net.ae (Tom.W) szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:

> No może być pifko abo inne wino

Gazdo czego to sie napijecie Piwa, Wodki?
I wina Panie i wina!

tom.
--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

sarnina
Re: Kasztany
Co z tym zrobic ?