Prezydent niezłomny.

11. Data: 2016-01-06 12:48:05

Temat: Re: Prezydent niezłomny.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> Współczuję.

Komu i czego?
Brakuje ci poczucia humoru zeby docenić dobrze zrobioną satyrę?

12. Data: 2016-01-06 14:07:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> Ukraina chce do europejskiej cywilizacji, prostacy z Krymu chcą do
> Putina, bo to mentalność postsowiecka, potrzebuje przodownika który im
> mówi jak żyć.

Mam wrażenie że nie masz zielonego pojecia o Krymie...

> W polsce masz ten sam podział, mentalność postsowiecka chce dyktutury
> czyli Pisu, to jest Polski- krym.

Tutaj też twoja diagnoza brzmi mi bardzo naiwnie.

Masz taki sam podział, ci na Krymie to ucieczka od wolności postsowieckiej
mentalności, my to mamy od lat że staliniątka chcą Putinopodobnego ustroju. Pis to
Krym.

13. Data: 2016-01-06 15:00:35

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Masz taki sam podział, ci na Krymie to ucieczka od wolności
> postsowieckiej mentalności, my to mamy od lat że staliniątka chcą
> Putinopodobnego ustroju. Pis to Krym.

Skoro ty powtarzasz swoj argument to ja powtorze swój - nie masz zielonego
pojecia o sytuacji na Krymie.

14. Data: 2016-01-06 16:05:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> Putinopodobnego ustroju. Pis to Krym.

Skoro ty powtarzasz swoj argument to ja powtorze swój - nie masz zielonego

Na tak gadaj z idiotą.

15. Data: 2016-01-06 16:11:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> Putinopodobnego ustroju. Pis to Krym.

Skoro ty powtarzasz swoj argument to ja powtorze swój - nie masz zielonego

Polska prawica kocha Putina

Putinowska Rosja wydaje się być bytem, który polska prawica zwalcza, którego się lęka
ale jednocześnie o którym marzy i do którego usilnie tęskni. I to cała prawica
zarówna ta PiS-owa, jak i ta spod znaku PO, Solidarnej Polski, Polski Razem a także
Nowej Prawicy Janusza Korwin-Mikkego. Rosja pod rządami Władimira Władimirowicza
uosabia bowiem wszelkie prawicowe fantazje.

http://natemat.pl/102473,polska-prawica-kocha-putina

16. Data: 2016-01-06 16:51:25

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

7.0.0.1...

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

>Komu i czego?

Gustu oraz niskości "poczucia humoru".

17. Data: 2016-01-06 17:46:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2016 11:48:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> Komu i czego?
> Brakuje ci poczucia humoru zeby docenić dobrze zrobioną satyrę?

Inteligencji.
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

18. Data: 2016-01-06 17:51:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2016 11:48:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik glob r...@g...com ...

> Mam wrażenie że nie masz zielonego pojecia o Krymie...

Tu akurat jakieś ma. Na Krymie większość to Rosjanie. I ja im się nie
dziwię, bo też uważam, że Krym powinien wrócić do Rosji. Tyle że dla mnie
dostatecznym powodem jest to, że g... chłopu, nie zegarek, Ukraina nie
zasługuje na Krym, bo niczego nie zrobiła, żeby stworzyć u siebie i na
Krymie silne państwo i struktury, a miała na to dosyć czasu. teraz chce,
żeby jej wszystko "zdełaty" i "daty" - od, postsowiecki bajzel,
roszczeniowość homo sovieticus.

20. Data: 2016-01-06 19:00:45

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> Gustu oraz niskości "poczucia humoru".

Cóż, jak to mówią - o gustach sie nie dyskutuje.

19. Data: 2016-01-06 19:00:45

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> Solidarnej Polski, Polski Razem a także Nowej Prawicy Janusza
> Korwin-Mikkego. Rosja pod rządami Władimira Władimirowicza uosabia

Ale teraz to juz dyskutujesz sam ze sobą.
Bo ja pisałem o Twojej znajomosci Krymu a ty mi o tesknotach naszej
rpawicy...

Myślicie że posadzą sędziego trybunału?
Nawet Marcinkiewicz to pojął
Re: Skad się biora przekonania?