Re: Prezydent niezłomny.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 6 Jan 2016 07:11:43 -0800 (PST)
Subject: Re: Prezydent niezłomny.
From: glob <r...@g...com>

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> Masz taki sam podział, ci na Krymie to ucieczka od wolności
> postsowieckiej mentalności, my to mamy od lat że staliniątka chcą
> Putinopodobnego ustroju. Pis to Krym.

Skoro ty powtarzasz swoj argument to ja powtorze swój - nie masz zielonego
pojecia o sytuacji na Krymie.

Polska prawica kocha Putina

Putinowska Rosja wydaje się być bytem, który polska prawica zwalcza, którego się lęka
ale jednocześnie o którym marzy i do którego usilnie tęskni. I to cała prawica
zarówna ta PiS-owa, jak i ta spod znaku PO, Solidarnej Polski, Polski Razem a także
Nowej Prawicy Janusza Korwin-Mikkego. Rosja pod rządami Władimira Władimirowicza
uosabia bowiem wszelkie prawicowe fantazje.

http://natemat.pl/102473,polska-prawica-kocha-putina