Re: Prezydent niezłomny.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Prezydent niezłomny.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 6 Jan 2016 17:51:15 +0100

Dnia Wed, 6 Jan 2016 11:48:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik glob r...@g...com ...

> Mam wrażenie że nie masz zielonego pojecia o Krymie...

Tu akurat jakieś ma. Na Krymie większość to Rosjanie. I ja im się nie
dziwię, bo też uważam, że Krym powinien wrócić do Rosji. Tyle że dla mnie
dostatecznym powodem jest to, że g... chłopu, nie zegarek, Ukraina nie
zasługuje na Krym, bo niczego nie zrobiła, żeby stworzyć u siebie i na
Krymie silne państwo i struktury, a miała na to dosyć czasu. teraz chce,
żeby jej wszystko "zdełaty" i "daty" - od, postsowiecki bajzel,
roszczeniowość homo sovieticus.
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie