Re: Primum Non Nocere.

1. Data: 2005-08-19 09:08:59

Temat: Re: Primum Non Nocere.
Od: "zbig" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:YNCGBC19082005101713.nqcvrg@cbyobk.pbz...

{Ciach}
Przygladajac sie z boku tej dyskusji nie sposób oprzec sie wrażeniu, że p.
Pietrasiewiczem kieruje jakiś rodzaj osobistej niecheci do p. Sandauera,
niźli tylko "troska" a uzytkowników usenetu.
Naprawdę, trzeba wyjatkowo pokrętnej kazuistyki , aby zakwalifikowac ten
rodzaj korespondencji jako spam.
Mnie np. bardziej przeszkadza nachalne promowanie idei WOSP, z
wykorzystaniem machiny państwowej telewizji i przedstawianie tego jako
inicjatywy spolecznej.
Uznaję jednak zasługi i jednych i drugich dlatego próby nastawiania jednych
wobec drugich bedę uznawał, za zwykła walke z "konkurencją"
Sam zetknałem sie z niechęcia, a wręcz z zawiścią innych "działaczy", gdy
okazało się, ze bez ich pomocy udało mi się pozyskać sponsorów leczenia
dziecka skuteczniej niz ich, pozal się Boze, inicjatywy.
Robiłem to poprzez wysyłanie apeli.
Czyzby tego tez p. Pietrasiewicz zabraniał?
Rózni sie to tylko forma przekazania ( poczta, internet)
Pozdrawiam
zbig - zdrowy ojciec niepełnosprawnej dziewczynki