pytanie o zarobek

1. Data: 2005-08-18 13:23:56

Temat: pytanie o zarobek
Od: "Andrzej Kwiatkowski" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile dostane na reke jesli bede zarabial 849 zl brutto
Mam znaczny stopien i rente socjalna, wiem ze zawiesza mi,
dlatego chce sie dowiedziec czy oplaca mi sie pracowac

2. Data: 2005-08-18 13:35:37

Temat: Re: pytanie o zarobek
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Kwiatkowski"

> Ile dostane na reke jesli bede zarabial 849 zl brutto
> Mam znaczny stopien i rente socjalna, wiem ze zawiesza mi,
> dlatego chce sie dowiedziec czy oplaca mi sie pracowac

Jesli beda naliczac pelna skladke ZUS i podatek to niecale 600 zl, a jesli
bedzie to tylko wymagane od rencistow i emerytow ubezpieczenie chorobowe i
wypadkowe moze to byc ponad 700 zl, bo prawde mowiac nie wiem, czy skladka
emerytalna w przypadku pracujacego rencisty, ktory nie ma jeszcze 65 lat
jest obowiazkowa czy nie.

Leszek

3. Data: 2005-08-18 13:36:27

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 18-sierpnia-2005 o godzinie 15:23:56 Andrzej Kwiatkowski
napisał/a

>Ile dostane na reke jesli bede zarabial 849 zl brutto
>Mam znaczny stopien i rente socjalna, wiem ze zawiesza mi,
>dlatego chce sie dowiedziec czy oplaca mi sie pracowac

http://firma.onet.pl/kalkulator.html

Adam Pietrasiewicz
www.przetargi-francuskie.w.pl

4. Data: 2005-08-18 16:27:53

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo prawde mowiac nie wiem, czy skladka
> emerytalna w przypadku pracujacego rencisty, ktory nie ma jeszcze 65 lat
> jest obowiazkowa czy nie.

Tutaj jest mowa o rencie socjalnej i ZTCW to trzeba odprowadzac wszystkie
skladki.

pozdr.

5. Data: 2005-08-18 16:28:31

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.infostaff.com.pl/pl/dodatki-kalkulator.ph

Na dole strony jest "Kalkulator online"

pozdr.

6. Data: 2005-08-30 02:26:36

Od: "Jerzy Junkiewicz" <J...@J...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlatego chce sie dowiedziec czy oplaca mi sie pracowac
>
> Pracować warto chyba zawsze, choćby po to aby nie zramoleć i się nie
rozpić/

renta socjalna
skarga w Trybunale w Strasbourgu -Primum Non Nocere
Fotorelacja z wjazdu pod Strzeche Akademicka (Sniezka)
Pozyczka z PFRONu na zakup/wykup mieszkania -czy to mozliwe?
Dojazdy do Warsztatów Terapii Zajęciowej,