Próbka takstu - co o takiej osobie mozna powiedziec?

1. Data: 2007-01-02 12:15:26

Temat: Próbka takstu - co o takiej osobie mozna powiedziec?
Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Slabo znam sie na psychologii ale interesuej mnie osoba takiego
jednego trolla (przynajmniej tak mi wyglada to ponizszym tekscie).
Jest on chyba wegetarianinem od wielu lat i dlatego wlasnie tak
caly czas pisze o diecie. Oto próbka - sa to zebrane tytuly
watkow, jakie zakladal na przestrzeni ostatrnich lat:

"_ Jakie zwierze potrafilibyscie (fanatycy miesa) zarżnąć ?"
">Prawda o kłamcach i szydercach przede wszystkim"
"a to co jeszcze roni na forum ??&#8221;
"agresja mięsożernych w stos. do tłuszczojadów"
"chamski post optymalny"
"chamski post optyspamerki"
"chamski spam i kłamstwo podpisane rodzynek"
"chamskie spamy"
"chore wizje anty-vege"
"Ciemnogród o diecie vege"
"co sądzicie o tym chamie i gnojku misiu?"
"co tymi podłym Goebbels postami -forum vege?"
"Czy "śmierdząca menda" jest obrazliwe ? "
"czy sp*** suko jest obraźliwe ?&#8221;
"demagogia walczacych fanatyków miesożerstwa"
"dieta "optymalna" hehehe - margines dietetyki"
"Dlaczego fanatycy anty-vege nie przyznaja si e do Hitlera ?"
"dlaczego promujecie chamstwo, kłasmtwo i glupotę ?"
"dlaczego promujecie frustratów obrażających"
"Dlaczego ten frustrat może swobodnie obrażać"
"do zelżonych przez typka o ksywce" misiu/misiu-1""
"do zjadzaczy padliny"
"fanatyk i cham - niejaki misio"
"fanatyzmy tłustokwaśnych"
"forum na najwyższym poziomie : winien brumbak"
"głupkowata Cenzura na forum Kuchnia-wegetarianizm"
"Głupota i fanatyzm misia matematycznie udowodnione"
"głupota mięsnych spamerów/fanatyków"
"głupota optymalniaków"
"głupota optyspamerów"
"głupota tłustokwaśnych wg lekarza"
"hamerykański harper - co on tutaj robi ?"
"jak misiu kłamie i oczernia- taki przykład"
"jak z daltonistami o obrazach kolorystów"
"kłamstwa optymalsa na temat soi"
"kto jest "optymalny" na tym forum - wpisujcie sie"
"kwasno tłusta tępota"
"lista miesmego chamstwa"
"najczęstsze kłamstwa propagandy mięsożerców"
"Nie odpowiadamy za ilość idiotów odwiedzających to forum"
"Nie podbijajcie watków rzeźników i spamerów"
"o chamstwie na forum itp."
"o forumowym chamidle"
"o nachalnych tłustokwasnych spamerach"
"o socjotechnice spamera z rzeźni - ostrzeżenie"
"obraźliwy post tebe"
"obrzydliwe zagrywki optymaniaków c.d"
"Obskurantyzm, rasizm - nienawiśc do wegetarianizmu"
"ofiary prania mózgu- tluszczojady"
"opiekun +dobrze ze wpadles"
"optykłamcy na grupie"
"optymalna zupka z mózgu"
"oszczerstwa guru tluszczojadów"
"pascal wspiera kibola na forum wegetarianizm&#8221;
"podyskutujmy o głupocie bandy optymalsów"
"polski Ciemnogórd zwalcza wegetarianizm:"
"Potrzebny młot na forumowych cwaniaczków"
"powody marudzenia fanatyków anty-vege na temat vege&#8221;
"Propozycja Tygodnia bez Chamstwa na forum"
"rzetelność, konsekwencja, ucziwość brumbaka"
"skrajna głupota populacji fanatyków optymalstwa"
"Spamerzy, rzeźnicy , fanatycy miesożerstwa"
"spamy rodzynka itp"
"sprawe promocji chamstwa zgłosiłem do Agory&#8221;
"sprawę zglosiłem do red, gazety"
"terroryzm miesożerców"
"totalna głupota i prymitywizm tego forum"
"wyobrażenia Ciemnogrodu o wegetarianizmie"
"z czego zbudowane sa kości optymalsów ???????????????????"
"zadufanie bufoństwo szowinizm ignorancja telemaski"
"zaśmiecenie grupy wege przez optysmalcowników"
"zbiorowa wycieczka do rzeźni"
"znów jakis idiota się podszywa"
"znów sie ten idiota podszywa"
"znów spamy fanatyków miesnych"
"kibole na fkuchnia-vege taki przykład"
"optyfanatycy b.zadowowoleni z moderacji ........"
"temat do dykusji-głupia klótliwosc fanatyków anty-vege..."
"Moderator /kibol misiu - szara eminencja forum na."
"o manipulacji na forum / jak się to ma do grupy - do dyskusji"

On uwaza ze moderator wszystkich forow wege to w rzeczywistosci
jedna wroga tej diecie osoba, tylko uzywajaca wielu nickow.

Mozecie powiedziec dlaczego ta osoba tak sie zachowuje? Czy to
jakies niewypaly w rzyciu osobistym, we wczesnej mlodosci itd?
Co wiekawe, on sie wydaje miec dosc duzo kasy, dobre wyksztalcenie
i w ogole na codzien chyba jest czlowiekiem, ktorego szanuja w pracy
itd.

Hm?

2. Data: 2007-01-02 12:30:24

Od: Agata_z_sekcji_kryminalnej <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe po prostu ! ma doła ! w szkole jest traktowany jak powietrze,nie
ma dziewczyny !! i pewnie wali sobie konia czesciej niz 6 razy
dziennie.Sądzą po jego tekstach ma ryj zajebany przyszczami nosi
okulary i wkłada sobie swieczki w odbyt.

3. Data: 2007-01-02 12:54:55

Od: " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie ze nic z tych rzeczy. On ma ponad 40 lat chyba,
dobra prace itd. Sam sie wlasnie dziwie, co wobec tego
powoduje, ze wypisuje takie rzeczy od lat.

PS Ty serio sie znasz na tym, czy tylko sobie jaja
robisz? ;-)

4. Data: 2007-01-02 16:41:39

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

are; <endicu$j6o$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> Co wiekawe, on sie wydaje miec dosc duzo kasy, dobre wyksztalcenie
> i w ogole na codzien chyba jest czlowiekiem, ktorego szanuja w pracy

To zalezy jaki jest w realu. Jeżeli jest miłym i uczynnym człowieczkiem,
którego wszyscy kopią w d.., to zapewne odchamia się (nakręca, podkręca
adrenalinę, prowokuje do walki) na usenecie, wykorzystując do tego atak
na grupę społeczną sekowaną na danej grupie, czyli dokonuje bezpiecznego
ataku/prowokacji.

A cały problem z agresją słowną w bezpiecznym środowisku roślinożerców
(czyli nie otrzymuje silnej dezaprobaty, która w początkowym okresie
stosowania tych mechanizmów zmusiłaby go do ich porzucenia) polega na
tym, że mechanizmy odreagowania uwarunkowują się same z siebie, po
pewnym czasie ich stosowania, i to tylko kwestia czasu i przypadku,
zanim ujawnią się np. w środowisku rodzinnym, koleżeńskim.

A drugi problem polega na tym, że o ile na początkowym etapie stosowania
agresji słownej można było na gościa wpłynać, o tyle teraz, kiedy ten
sposób odreagowania stał się nierozłacznym elementem jego osobowości,
taka próba będzie przyjmowana jako atak osobisty (będzie przyjmowana
silniej niż na początku, bo on już nie kontroluje swojego zachowania w
temacie agresji slownej).

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

5. Data: 2007-01-03 02:14:24

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taka próba będzie przyjmowana jako atak osobisty (będzie przyjmowana
> silniej niż na początku, bo on już nie kontroluje swojego zachowania w

No :-)))

Obrazowo.
Ma pchły. Czochra się.
Podajesz mu antidotum, wybijając pchły.
A on się czochra nadal.
Alergia-przyzwyczajenie- utrzymanie image_u.
"Niemożność wycofania się z 'akceptowalnej' postawy".
"nie mam pcheł, niech wszyscy myślą, że mam"
"Póki się czochram, sądzą że mam"
itd.

Lub.
Słuszna walka o wegetarianizm.
(wg. mnie)
Ale to inna bajka. :-))

ett
niewiedza nie usprawiedliwia

6. Data: 2007-01-03 05:01:45

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa; <enf3hp$6pf$1@news.onet.pl> :

> Lub.
> Słuszna walka o wegetarianizm.
> (wg. mnie)
> Ale to inna bajka. :-))

Nie neguję, że można walczyć, ale fakt, że ktoś używa agresji słownej,
która nie przynosi wymiernych efektów w tej walce, świadczy albo o jego
głupocie, albo o cechach osobowości.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

7. Data: 2007-01-03 19:59:01

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał :

> Słuszna walka o wegetarianizm.
> (wg. mnie)
> Ale to inna bajka. :-))

Nawet słuszna walka nie usprawiedliwia chamstwa,
a fakt, że jestem wegetarianką, nie powinien być
równoznaczny z automatycznym negowaniem
ludzi odżywiających się inaczej.

Hanka
:)
PS: Słuszna jak najbardziej :)

8. Data: 2007-01-03 20:00:07

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

>a fakt, że jestem wegetarianką, nie powinien być

Wegetariankami sa w zdecydowanej wiekszosci glupie cipy.
--

Bluzgacz
GG:5015

9. Data: 2007-01-03 20:33:54

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Nawet słuszna walka nie usprawiedliwia chamstwa,
> a fakt, że jestem wegetarianką, nie powinien być
> [...]

Haniu, ale ryby jesz? Tak z czystej ciekawości pytam. I od jak dawna
nie jesz mięsa?

Pozdrawiam,
Maja

10. Data: 2007-01-03 20:38:25

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <j...@i...pl> wrote in message
s.com...

>Haniu, ale ryby jesz? Tak z czystej ciekawości pytam. I od jak dawna
>nie jesz mięsa?

Od momentu jak przylapala swojego chlopaka jak pakowal kutasa w mielonke a
pozniej w slonine miedzy kaloryfery
--

Bluzgacz
GG:5015