Próbki z Sephory

1. Data: 2007-02-05 19:46:22

Temat: Próbki z Sephory
Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ileż zdrowia mnie dzisiaj kosztowało wyciągnięcie głupich próbek podkładu!
Czy to normalne, że Sephorze, jak się czegoś chce, to jest się traktowanym
jak intruz, czy to gdyński trend tylko?
Ostatecznie dostałam dwie próbki i kupiłam cienie, ale rana w duszy
pozostała.....
Olik

2. Data: 2007-02-05 21:44:05

Temat: Re: Próbki z Sephory
Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 5 Feb 2007 20:46:22 +0100, Olik wydukał(a) nieśmiało, a
wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Ileż zdrowia mnie dzisiaj kosztowało wyciągnięcie głupich próbek podkładu!
> Czy to normalne, że Sephorze, jak się czegoś chce, to jest się traktowanym
> jak intruz, czy to gdyński trend tylko?

A co to był za podkład? Niedawno kilka razy byłam w Sephorze i
pierwszy raz prosiłam o próbki, i dostałam od razu, bez żadnego
marudzenia :) Z tym, że to były próbki kosmetyków marki Sephora - nie
wiem, czy inne dają równie chętnie.

Za to pani z obsługi wmawiała mi, że "woda do zmywania makijażu" to
jest mleczko kosmetyczne. Hm. Kupiłam i wygląda jak woda lub tonik, a
nie jak mleczko :>

Pozdrawiam, Carrie

3. Data: 2007-02-06 06:10:17

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie" <c...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pierwszy raz prosiłam o próbki, i dostałam od razu, bez żadnego
> marudzenia :) Z tym, że to były próbki kosmetyków marki Sephora - nie

Cliniqe i Lancome. Ale tak czy inaczej, jak tam włażę powinni mnie traktować
porządnie. Co z tego, że nie jestem w płaszczu jakiegoś Armaniego czy w
butach od Prady? Taka małpa-blondi zlustruje, że ja co najwyżej jestem klasa
średnia-początek i już się mną nie przejmie.

> Za to pani z obsługi wmawiała mi, że "woda do zmywania makijażu" to
> jest mleczko kosmetyczne. Hm. Kupiłam i wygląda jak woda lub tonik, a
> nie jak mleczko :>

No ja sobie dałam podkład wcisnąć, a przyszłam po inny... Ale w sumie już do
niego przywykłam i nawet polubiłam.
Olik

4. Data: 2007-02-06 08:13:10

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik napisał(a):

> [...]
> butach od Prady? Taka małpa-blondi zlustruje, że ja co najwyżej jestem klasa
> średnia-początek i już się mną nie przejmie.

Hm... ja zwykle na zakupy jeżdżę w dżinsach, ulubionych ciut przydużych
swetrach i bez makijażu. Zwykle traktują mnie z atencją a jak zbyt długo
muszę czekać, to po prostu pytam, czy pani mogłaby zarobic na swoją
wypłatę i mnie łaskawie obsłużyć (zgadza się, wrednie to brzmi, ale też
zdarza się wyjatkowo rzadko). Generalnie w Sephorze kupuje TZ, ja robię
zakupy w Douglasie, bo mam kartę.
A swoja drogą... nie sądzę by to była kwestia stroju. Chyba, że
wyglądasz jak kompletne bezguście lub przychodzisz w podartych
rajstopkach, w co wątpię. To jak nas ludzie traktują zależy w wiekszej
mierze od tego, jaką masz postawę, wyraz twarzy i takie tam
psychologiczne szarlatanerie.

E.

5. Data: 2007-02-06 08:35:02

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> [...]
> rajstopkach, w co wątpię. To jak nas ludzie traktują zależy w wiekszej
> mierze od tego, jaką masz postawę, wyraz twarzy i takie tam

Jasne, ze nie jest. Ja tez najczesciej jestem ubrana na sportowo, złoto
na mnie nie wisi, a nie mam zadnego problemu z próbkami
Olik byłas z mama? A, moze miałas wyraz dzikiego przerazenia w oczach?

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

6. Data: 2007-02-06 08:39:45

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik napisał(a):

> [...]
> butach od Prady? Taka małpa-blondi zlustruje, że ja co najwyżej jestem klasa
> średnia-początek i już się mną nie przejmie.

Olik, najwięcej osób własnie z klasy sredniej robi zakupy w Sephorach;-)

7. Data: 2007-02-06 09:54:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

E. <e...@o...pl> napisał(a):

> To jak nas ludzie traktują zależy w wiekszej
> mierze od tego, jaką masz postawę, wyraz twarzy i takie tam
> psychologiczne szarlatanerie.

Oczywiście. Ja w Sephorze będąc rzadko mam na sobie coś innego niż dżinsy,
sportową kurtkę i sportowy ortalionowy plecaczek. Jakoś nigdy nie mam
problemu ani z uzyskiem próbek, ani z zainteresowaniem obsługi, a
powiedziałabym, że to drugie jest wręcz nadmierne, bo Sephora to dla mnie
taki kosmetyczny supermarket, o wielu produktach wiem znacznie więcej niż
obsługa, a na perfumach znam się bez porównania lepiej niż statystyczny
przedstawiciel obsługi, wolę w spokoju wąchać/oglądać, niż żeby mi ktoś
próbował doradzać.

--
JoP

8. Data: 2007-02-06 10:27:54

Od: mufaska <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Feb 2007 09:54:11 +0000 (UTC), Jolanta Pers napisał(a):
> [...]

> obsługa, a na perfumach znam się bez porównania lepiej niż statystyczny
> przedstawiciel obsługi, wolę w spokoju wąchać/oglądać, niż żeby mi ktoś

no właśnie
w sephorze wogóle nie znają sie na perfumach
mam nosa do zapachów i będąc laikiem potrafię rozpoznać jaki to zapach,
powiedzieć który zapach jest do niego zbliżony, o podobnym składzie -
poczywiście mogę wypowiadać się na temat zapachów które znam no ale to nie
jest moja praca więc nie muszę się znac na wszystkich

ostatnio myślałam, że wyjdę z siebie - poprosiłam panią w sephorze aby
doradziła mi zapach podobny do gucciego EDP II (rózowa kostka) ale zeby był
bardziej trwały
i co?
i powiedziała, że j'adore jest podobny...rany! toż to zupełnie inny
akcent!!!!!!!!
sama jej powiedziałam które są podobne i że chcialam aby doradziła mi
przynajmniej które z nich są najmniej ulotne
wywaliła na mnie oczy i jej się głupio zrobiło

oni tam nie szkolą pracowników czy co??

a na takie panie, które NIE mają ochoty obsługiwać - czy to w sephorze czy
w każdym innym sklepie to po prostu pytam - czy Pani pracuje tutaj za karę?

naprawdę działa

9. Data: 2007-02-06 14:49:32

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-02-06 07:10:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Olik* skreślił te oto słowa:

> Cliniqe i Lancome. Ale tak czy inaczej, jak tam włażę powinni mnie traktować
> porządnie.

Generalnie jest się traktowanym tak jak się samemu traktuje innych.
Nie oczekiwałabym za wiele gdybym wchodziła do sklepu i na twarzy miała
wypisane, że uważam że pracują tam "blond-małpy".

> Co z tego, że nie jestem w płaszczu jakiegoś Armaniego czy w
> butach od Prady?

Mało kto tam bywa tak ubrany, więc nie dramatyzuj.
Ja na zakupy nie ubieram się w małą czarną i szpilki, a jakoś nie mam
problemów z tym by być traktowaną poważnie i miło.

> Taka małpa-blondi zlustruje, że ja co najwyżej jestem klasa
> średnia-początek i już się mną nie przejmie.

Z tego co piszesz to raczej "aspirująca do klasy średniej", ale nie sądzę
żeby akurat to było powodem potraktowania Cie w taki sposob.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

10. Data: 2007-02-06 16:01:02

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> mnie nie wisi, a nie mam zadnego problemu z próbkami
> Olik byłas z mama? A, moze miałas wyraz dzikiego przerazenia w oczach?

Sama byłam. Z makijażem na paszczy, w kozakach na obcasie i długim wełnianym
płaszczu.
Olik

Chce byc uroczy
TUSZ do rzes nie wydluzajacy nie pogrubiajacy
KOSMETYKI DR. MÜLLER PHARMA
Derma Wand - co o tym sadzicie?
róż na policzkach-jak i gdzie