Re: Problem Rinaldo

From: "Rinaldo" <r...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Problem Rinaldo
Date: Fri, 17 Nov 2000 20:50:59 +0100

> Jest to klasyczny obraz manii o charakterze retrogresywnym.

A co za roznica czy taki debil i kretyn jak ja ma jaks manie przesladowcza?
Nie jestem co prawda znawca tego tematu, ale z pewnoscia msz racje!!! Gdybys
mogl laskawie objasnic mnie w tym temacie, bylbym ci bardzo wdzieczny!

> Klasyka, on emanuje własnym światem, który jest tak na prawdę zamknięty i
> dla niego spójny logicznie.

To sie wszystko zgadza. Posiadam wszelkie mozliwe wady i jestem absolutnie
zamkniety. Nic do mnie nie dociera. Absolutnie nic. Ot taki los glupca.

> jego przekonań. On po prostu nieświadomie prowokuje i "kopniaki" traktuje
> jako przejaw prześladowania, czyli po części spełnia się jego założenie.

Z pewnoscia masz racje! Jestes wielkim ekspertem od znajomosci dusz ludzkich
i zpewnoscia twoja opinia zasluguje na poklask.

Rinaldo