Problem Rinaldo

1. Data: 2000-11-16 22:51:11

Temat: Problem Rinaldo
Od: "Rince" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik ten od dluzszego juz czasu produkuje sie na pl.soc.religia. Wysyla
tam mianowicie dziesiatki postow (ktore naprawde malo kto czyta) o tym, jak
to Kosciol byl gnebiony przez komunistow / masonow / meksykanow... Serio...
A jakakolwiek proba rozmowy z nim, to jak grochem o sciane. On po prostu
lubi, jak sie go miesza z blotem, lub chociaz napomina. Ot, uprawia sobie
taki prywatny masochizm...

--
Rince

1. Data: 2000-11-17 04:56:53

Temat: Re: Problem Rinaldo
Od: "Volland" <v...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rince" <g...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak
> to Kosciol byl gnebiony przez komunistow / masonow / meksykanow...

Jest to klasyczny obraz manii o charakterze retrogresywnym.
Rozpamiętuje się w historii i prawdopodobnie utożsamia się z ofiarami - żeby
się dowartościować i urealnić swoje przekonania.

> A jakakolwiek proba rozmowy z nim, to jak grochem o sciane.

Klasyka, on emanuje własnym światem, który jest tak na prawdę zamknięty i
dla niego spójny logicznie.
Myślę że to jakaś postać psychozy spowodowana niemożnością realizacji
cierpień, zadawanych od przeciwników religijnych z powodu ich braku.

> On po prostu
> lubi, jak sie go miesza z blotem, lub chociaz napomina. Ot, uprawia sobie
> taki prywatny masochizm...

To potrzeba urealnienia sloganu "kościół cierpiący", który jest podstawą
jego przekonań. On po prostu nieświadomie prowokuje i "kopniaki" traktuje
jako przejaw prześladowania, czyli po części spełnia się jego założenie.

> --
> Rince

Volland.

1. Data: 2000-11-17 07:40:16

Od: "Piotrek. M" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rince napisał(a) w wiadomości: <8v1o8h$6ku$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>lubi, jak sie go miesza z blotem, lub chociaz napomina. Ot, uprawia sobie

Bardzo typowe zachowanie dla osób ogarniętych manią czegoś_tam. Ponadto tego
typu zachowanie spotykałem u osób zaangazowanych w działalność wszelkiej
maści sekt, grup wyznaniowych i religijnych. Szczególnie na początku swojej
działalności osoby takie czują potrzebę prezentowania swoich poglądów (może
nie swoich, ale przyjętych - jedynych słusznych) szerokiemu gronu,
uzasadniania swojej racji i nawracania niewiernych. Jednakże racjonalna
rozmowa z nimi do niczego nie prowadzi. Ja osobiście takich osobników
ignoruje, gdyż naprawde szkoda zdrowia na "dyskusję:.

Piotrek. M.

1. Data: 2000-11-17 09:02:21

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ma u mnie BOCKA - jak cala reszta z sekty Ani L
i nie widze powodu by siac zamieszanie nad jego osoba, wyglada na to ze tak
samo jak Ania L prubuje zrobic zamieszane w okol swojej osoby
proponuje go s*plonk*owac bo inne wyjscie mija sie z sensem

sos3n

1. Data: 2000-11-17 17:16:30

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-) Ja tez tu widze podobienstwo do pani Ani :-))
To jest problem wlasnie Grup Dyskusujnych.
Kazdy moze wejsc i cos bluzgnac,
a zwykle taki bluzgacz jest bardzo oktywny,
sam jeden moze innych zniechecic.
Normalnie moglby byc yrzucony np. z sali,
albo wogole moglby sie wstydzic a tu nie.
I jeszcze sie Cieszy jak namieszal...
Ciekawe gdyby wprowadzic 2 grupy?
Moderowana i nie-moderowana, rownolegle.
Czy na tej moderowanej nie byloby lepiej?

Pozdrufka, Duch

1. Data: 2000-11-17 19:47:03

Od: "Rinaldo" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobnik ten od dluzszego juz czasu produkuje sie na pl.soc.religia.

A ja jestem taki debil i ktretyn skonczony, ze nawet gdybym chcial bardzo,
nie potrafilbym na nikogo donosic! Uwazam, ze aby byc donosicielem i kapowac
na kogos, trzeba posiadac wiedze, kwalifikacje i wyzsza inteligencje.
Dlatego tez nie umialbym doniesc na nikogo, kto na jakich grupach i co
wypisuje.

> A jakakolwiek proba rozmowy z nim, to jak grochem o sciane. On po prostu
> lubi, jak sie go miesza z blotem, lub chociaz napomina. Ot, uprawia sobie
> taki prywatny masochizm...

I zawsze znajduja sie tacy, ktorzy lubia takiemu debilowi dokopac. Tak dla
wlasnej satysfakcji. Aby inni widzieli. To stawia ich wyzej w oczach
czytelnikow.

Rinaldo

1. Data: 2000-11-17 19:50:59

Od: "Rinaldo" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to klasyczny obraz manii o charakterze retrogresywnym.

A co za roznica czy taki debil i kretyn jak ja ma jaks manie przesladowcza?
Nie jestem co prawda znawca tego tematu, ale z pewnoscia msz racje!!! Gdybys
mogl laskawie objasnic mnie w tym temacie, bylbym ci bardzo wdzieczny!

> Klasyka, on emanuje własnym światem, który jest tak na prawdę zamknięty i
> dla niego spójny logicznie.

To sie wszystko zgadza. Posiadam wszelkie mozliwe wady i jestem absolutnie
zamkniety. Nic do mnie nie dociera. Absolutnie nic. Ot taki los glupca.

> jego przekonań. On po prostu nieświadomie prowokuje i "kopniaki" traktuje
> jako przejaw prześladowania, czyli po części spełnia się jego założenie.

Z pewnoscia masz racje! Jestes wielkim ekspertem od znajomosci dusz ludzkich
i zpewnoscia twoja opinia zasluguje na poklask.

Rinaldo

1. Data: 2000-11-17 19:56:27

Od: "Rinaldo" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo typowe zachowanie dla osób ogarniętych manią czegoś_tam.

Z pewnoscia tak! Nie bede przeczyl! ja tam nie potrafie sie w osobach z
ktorymi rozmawiam dopatrzec zadnych manii, ale jak powiadaja "glupi ma
zawsze szczescie". Moze Bozia tak dala mnie glupiemu, ze kazdy w moim
otoczeniu jest madry, tylko ja sam glupi jestem. Troche ci wspolczuje faktu,
ze napotykasz sie czasem na glupcow.

> Ponadto tego
> typu zachowanie spotykałem u osób zaangazowanych w działalność wszelkiej
> maści sekt, grup wyznaniowych i religijnych.

Z cala pewnoscia. Mnie bardo sie podobaja wszelkie sekty oraz ich mascie.

> [...]
> nie swoich, ale przyjętych - jedynych słusznych) szerokiemu gronu,
> uzasadniania swojej racji i nawracania niewiernych.

Ja tam nie zamierzam niczego prezentowac, bo za glupi jestem. Nie nadaje sie
do tego.

> Jednakże racjonalna
> rozmowa z nimi do niczego nie prowadzi. Ja osobiście takich osobników
> ignoruje, gdyż naprawde szkoda zdrowia na "dyskusję:.

To bardzo rozsadna rada. Zamierzam sie do niej stosowac.

Rinaldo

1. Data: 2000-11-17 19:58:39

Od: "Rinaldo" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samo jak Ania L prubuje zrobic zamieszane w okol swojej osoby
> proponuje go s*plonk*owac bo inne wyjscie mija sie z sensem

Bawilem sie przez pewein czas w plonkowanie, to znaczy ja to nazywam
filtrowaniem, ale tak mi sie zal w sercu zrobilo wszystkich siedzacych w
moim filtrze, ze az sie rozrzewnilem i oglosilem amnestie. I wszystkich z
filtra wypuscilem!

Rinaldo

1. Data: 2000-11-17 20:02:59

Od: "Rinaldo" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kazdy moze wejsc i cos bluzgnac,
> a zwykle taki bluzgacz jest bardzo oktywny,
> sam jeden moze innych zniechecic.

Bardzo mnie cieszy, ze tak wlasnie uwazasz. Czesto bowiem za swoja glupote
bywam mieszany z blotem i leci pod moim adresem cala wiacha roznych bluzgow.
Ale nie gniewam sie na bluzgaczy. Niech soebie bluzgaja. Bardziej boli mnie,
kiedy wyzywaja sie wzajemnie i bluzgaja na siebie. Wtedy mnie to boli. A jak
bluzgaja na mnie - to nie. Bo wiem, ze nie jestm nic nie wart i ze jako
glpiec mam za swoje i tyle.

> Normalnie moglby byc yrzucony np. z sali,
> albo wogole moglby sie wstydzic a tu nie.

No ale co poradzic? Czy ja mam zakazywac aby na mnie nie bluzgali? Skoro
lubia to?

> Ciekawe gdyby wprowadzic 2 grupy?

Jak? Przeciez na miejsce jednego znajdzie sie zaraz kilku innych, bo kazdy
czuje przyjemnosc w dokopywaniu i ublzaniu glupkowi i debilowi.

Rinaldo

sposob na analogie
kobieta czy mezczyzna?
...i koniec