Problem rodzinny

21. Data: 2003-11-24 18:34:30

Temat: Re: Problem rodzinny
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pieprzenie. Pewnie cackano sie z nia cale zycie, a teraz sie okazuje, ze
> zycie sie z nia nie cacka.

To jest konkretna porada, co z robić z nastolatką, która ma jadłowstręt i
mysli samobójcze?

> Mam. I nie mam zamiaru wychowywac ich bezstresowo :-)

Jak bachor ma problem i sobie nie radzi, to klap w dupę na "wzmocnienie
osobowości"?
O.

22. Data: 2003-11-24 20:39:32

Od: "grzegorz" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zgapa" <z...@n...org> napisał w wiadomości
> niebyla
> dobra... a jesli ona niechce isc nigdzie do zadnego lekarza itp?? co

Witam,
znalezc takiego co przyjdzie do niej
ona potrzebuje pomocy!
pozdr
Grzes

23. Data: 2003-11-24 20:51:20

Od: "grzegorz" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
A oto tresc wiadomosci z grupy pl.sci.medycyna:
Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.50.0311221308010.8975-100000@doro
ta.am.torun.pl...

Centrum

> calkowicie sie zgadzam leczenie powinno byc tylko w specjalistycznych
> osrodkach i to im szybciej tym lepiej - drugim wartym polecenia osrodkiem
> zajmujacym sie takze tym zagadnieniem naukowo jest Klinika Psychiatrii
> Dzieciecej i Wieku Rozwojowego AM w Poznaniu (ul Szpitalna)

ew Szpital w Zagórzu k/Warszawy

pozdr
Grzes

24. Data: 2003-11-25 10:43:38

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oleńka" <o...@b...wroc.pl> wrote in message

> To jest konkretna porada, co z robić z nastolatką, która ma jadłowstręt i
> mysli samobójcze?

Toz napisalem "za wszarz i do psychologa". Na perswazje i zmiane podejscia
do wychowania juz chyba za pozno ...

> Jak bachor ma problem i sobie nie radzi, to klap w dupę na "wzmocnienie
> osobowości"?

Nie - po prostu trzeba pozwolic "bachorowi" na nieco samodzielnosci.
Jak sobie lozko poscieli albo za soba posprzata, pomoze w domu to mu korona
z glowy nie spadnie ?

Co zrobić - mąż odchodzi...
sposób na mamisynka? długie
Nie wiem co zrobić (rodzice)