Problem z. Downa

11. Data: 2009-03-18 22:18:11

Temat: Re: Problem z. Downa
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> ta choroba czyni spustoszenie w "rozumieniu", pozostawiając
> odruchy i instynkty na podwyższonym poziomie, bez kontroli i
> hamulca.

Kto Cię tak skrzywdził, nieszczęsna istoto?
Znów jakiś pan doktor rewelacje zapodał?

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2009-03-18 23:26:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2009 23:18:11 +0100, Aicha napisał(a):

> Kto Cię tak skrzywdził, nieszczęsna istoto?
> Znów jakiś pan doktor rewelacje zapodał?

Szczęsna, bo nieświadoma istoto, nie zauwazylaś zman w zachowaniu Maćka w
"Klanie"? O ile w początkach jego pojawiania się tam był on zupełnie
kontaktowym dzieckiem, grającym dłuższe sceny, o tyle obecnie jako
młodzieniec pojawia się raczej milcząco i tylko w epizodach lub zaocznie
wręcz; jego możliwości percepcyjne i intelektualne się pogorszyły w sposób
znaczny. Na tym polega owo spustoszenie, o którym mówię, o ja nieszczęsna.
Towarzyszą owemu spustoszeniu zaburzenia emocjonalne i motoryczne.
No idę się zabić :->

13. Data: 2009-03-19 06:58:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Takie reakcje spotykają każdego mężczyznę po kontaktach z kobietami. I już
> bezpowrotnie...

Dlatego należy bezwarunkowo zamykać mężczyzn w zakładach dla ograniczonych
umysłowo.

Qra

14. Data: 2009-03-19 07:05:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Na tym polega owo spustoszenie, o którym mówię, o ja nieszczęsna.
> Towarzyszą owemu spustoszeniu zaburzenia emocjonalne i motoryczne.
> No idę się zabić :->

O kurwa, opierasz swoją wiedzę o świecie na serialach?

--
Pozdrawiam - Aicha (dzięki za poprawienie humoru z rana - myślałam, że
już nic nie jest w stanie mnie zdziwić:D)

15. Data: 2009-03-19 07:09:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Dlatego należy bezwarunkowo zamykać mężczyzn w zakładach dla
> ograniczonych umysłowo.

Podobnie jak downów.

--
Pozdrawiam - Aicha (pięć metrów muru dookoła i zalać w środku wodą:>)

16. Data: 2009-03-19 14:30:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 08:05:08 +0100, Aicha napisał(a):

> O kurwa, opierasz swoją wiedzę o świecie na serialach?

Na obserwacji autentycznej osoby, wymienionej w obsadzie pod konkretnym
imieniem i nazwiskiem.

Widzę, że Cię bulwersuje postać Maćka jako absolutnie fikcyjna i niezgodna
z rzeczywistością :->

17. Data: 2009-03-19 14:42:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 19 Mar 2009 08:05:08 +0100, Aicha napisaďż˝(a):

> Na obserwacji autentycznej osoby, wymienionej w obsadzie pod konkretnym
> imieniem i nazwiskiem.
>
> Widz�, �e Ci� bulwersuje posta� Ma�ka jako absolutnie fikcyjna i
niezgodna
> z rzeczywistoďż˝ciď

Bulwesuje to, że osobą kalekim i bardzo spokojnym przyklejasz łatkę
agresji, która jest w tobie.
Wyżywający się na upośledzonych jest największym dnem,które nosi ta
planeta.Jest z tobą coraz gorzej.

ż˝ :->

18. Data: 2009-03-21 00:30:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Widzę, że Cię bulwersuje postać Maćka jako absolutnie fikcyjna i
> niezgodna z rzeczywistością :->

Szkiełka sobie przetrzyj, bo znów Ci się zaparowały (pewnie od tego
seksu w trakcie podglądania). Nie oglądam Klanu.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2009-03-21 11:09:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Mar 2009 01:30:43 +0100, Aicha napisał(a):

> Szkiełka sobie przetrzyj, bo znów Ci się zaparowały (pewnie od tego
> seksu w trakcie podglądania). Nie oglądam Klanu.

No, koniec już, mam Cię dosyć: Twoja głupota przerasta wszelkie granice.

20. Data: 2009-03-21 12:16:31

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> No, koniec już, mam Cię dosyć: Twoja głupota przerasta wszelkie
> granice.

Ni pokazuj, że się denerwujesz, bo Ci się misja nie powiedzie. Na zimno.
Na zimno oceniaj.

michał

jak zapostuluje michał?
VRATI SE, VRATI...