pokój pełen prezerwatyw

1. Data: 2009-03-17 01:05:03

Temat: Re: pok?j pe?en prezerwatyw
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:eed7cf2b-0ac8-4aa8-aa3f-84cbc65bc3c8@l16g2000yq
o.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Sterylizacja nie taka z?a. Tyle, ?e mo?e kto? o tym decyduj?cy chcia?by
ubi?
> sw?j wlasny interesik. Widzia?em film ze Szwecji - s?siad w komisji
> sterylizacyjnej w komunie - dziewczyna po stracie rodzic?w -
wysterylizowana
> jako niedojda, a ziemi? zabra? ?w s?siad...

Tak popieram,buraków trzeba sterylizować,bo strasznie ochydzą świat.

Luksemburg zalegalizował eutanazję. Gdy zrobią to wszystkie państwa na
pierwszy ogień pójdą parchy.

2. Data: 2009-03-17 05:38:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
o.googlegroups.com...

> Panslavista napisa?(a):

pe?ni?

> ubi?
> wysterylizowana
>
> Tak popieram,burak?w trzeba sterylizowa?,bo strasznie ochydz? ?wiat.
>
> Luksemburg zalegalizowa? eutanazj?. Gdy zrobi? to wszystkie pa?stwa na
> pierwszy ogie? p?jd? parchy.
Eutanazja to wybór,czy chcesz urzeć,czy też nie,a nie mordowanie,ss
kościelne spierdoliło ci rozumek.

Masz mało doświadczenia i wiedzy, specjalisto od prymitywnych przekonań.

3. Data: 2009-03-17 06:13:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

Jesteś tłukiem pochebanym przez szaleńswo tylko o znaku przeciwnym, na
dodatek masz bardzo ograniczony obgląd świata - przez końskie okulary...

4. Data: 2009-03-17 08:09:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
h.googlegroups.com...

> Jeste? t?ukiem pochebanym przez szale?swo tylko o znaku przeciwnym, na
> dodatek masz bardzo ograniczony obgl?d ?wiata - przez ko?skie

okulary...

To nie ja twierdzę głupot,że eutanazja to mordowanie,tylko ty .To są
pojęcia i tego co znaczą uczą dzieci w przedszkolu,ale jak widzę po
tobie ,to na daj mi jeść;niedługo zaczniesz pokrzykiwać NASRAJ NA MNIE
i trzeba będzie się domyślać,że ci jeść się chce.

Należę z urodzenia do arystokracji, więc wszelkie skojarzenia analne to nie
ze mną.
Eutanazja to zabójstwo na zamówienie. Podobna do samobójstwa. Ważna jest
wolna i niczym nie przymuszona wola delikwenta. NJie może to byc rodzina ani
jakiekolwiek komisje.

5. Data: 2009-03-17 08:14:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
Wikipedia kretynie-

Wypraszam sobie inwektywy, mam większe IQ niż ty.
A żródło, na które się powołujesz to encyklopedia dla cieniasów, którzy nie
mają wykształcenia (wykształcenie - to zasób wiedzy zdobytej różnymi
drogami - nie tylko w szkole i z cenzurką lub tytułami naukowymi, które
świadczą o wiedzy ograniczonej do kilku kierunków).

6. Data: 2009-03-17 08:16:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
TAK WIĘC PISAŁEŚ O EXTERMINACJI ŻYDÓW,A NIE EUTANAZJI- KRETYNIE.

Akurat w tym poscie nie ma nic o mośkach, a sterylizacje w Szwecji odbywały
siĘ do lat 60 XX wieku.

7. Data: 2009-03-17 13:29:57

Temat: Re: pokój pełen prezerwatyw
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

Duch napisał(a):
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
j.googlegroups.com...

> Umiesz inaczej odpowiadac niz takim chamstwem i wsciekliznďż˝?
> Pomino ze Twoje autorytety sa tacy oswieceni, to sam zachowujesz sie
> dokladnie odwrotnie - wscieklizny dostajesz gdy ktos ma inne zdanie.
> Wyluzuj troche.
>
> Duch

Nie projektuj,a paslawista nie ma racji bo pomylił eutanazje z
eksterminacją,a raczej celowo się obecnie tak myli-nowomowa
katolicka,więc tylko o to chodziło.

Matole, ja nic nie mylę, to ty próbujesz ustawić mnie w rogu ringu, a ja ci
pokazuję gest Kozakiewicza. Naucz się dyskutować nie tłumacząc białego
między literami po swojemu.

8. Data: 2009-03-17 14:03:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
m.googlegroups.com...

> Duch napisa?(a):

j.googlegroups.com...

> Nie projektuj,a paslawista nie ma racji bo pomyli? eutanazje z
> eksterminacj?,a raczej celowo si? obecnie tak myli-nowomowa
> katolicka,wi?c tylko o to chodzi?o.
>
> Matole, ja nic nie myl?, to ty pr?bujesz ustawi? mnie w rogu ringu, a ja
ci
> pokazuj? gest Kozakiewicza. Naucz si? dyskutowa? nie t?umacz?c bia?ego
> mi?dzy literami po sw

I kto tu kogo obraża,zajżyj matole po lobotomii katolickiej do
słownika,bo już pisałeś sam ''że luksemburg wprowadził eutanazji i
pierwsi pójdą Żydzi'',więc to jest eksterminacja ,a nie eutanazja.Poza
tym huju gdybyś był szlachetnie urodzone to byś z domu miał
przekazane,że żydów[tak jak wszystko]arystokracja i szlachta
traktowała z góry,w polsce nie było antysemityzmu,ty germański
pomiocie krowy rozjechanej na drodze,Polak nie zniżał się do
nienawiści .

He..he, parchate myślenie. Żyd robił za służbę - jako pachciarz...
Gorzej od fornala.

9. Data: 2009-03-17 19:58:29

Temat: pokój pełen prezerwatyw
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/kondominium

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

10. Data: 2009-03-17 20:08:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 20:58:29 +0100, tren R napisał(a):

> http://tinyurl.com/kondominium

Ja jak zwykle z innej beczki: co na to zwolennicy in vitro i aborcji? -
dlaczego odmówić człowiekowi ciężko obciążonemu genetycznie prawa do
posiadania dzieci? Jesli mu mamusia kupi matkę biologiczną dla jego
dzieci... In vitro i po krzyku, nie? Przeciez chłopak ma prawo do
normalnego życia... A jeśli spłodzi same chore embriony/dzieci, to co -
wszystkie zabić/usunąć? I tak do skutku?

Możecie nie odpowiadac. Nie mam zamiaru się produkować więcej "w tym
temacie".
Bardzo dobry link podsunąłeś, Tren.

odkąd się zakochałem...
Do Medei
Lobotomia (bylo: kanibalizmie w Europie XV-XVII)
MALE CZARNE...
DO NIEDAWNEGO WATKU...