Re: Problem z cerą w ciąży.

1. Data: 2002-08-06 17:15:53

Temat: Re: Problem z cerą w ciąży.
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Aug 2002 17:12:15 GMT, Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
: On Tue, 6 Aug 2002 08:03:12 +0200, Ada <a...@o...com.pl> wrote:
: : Witajcie!
: : Może tutaj znajde wreszcze porade. Odkąd wróciłam z wakacji mam ogromne
: : problemy z cerą i włosami. Już drugi miesiąc się z tym męczę i nie mogę
: : dojść ze sobą do ładu. W ciągu pięciu minut od wyjścia z domu pokrywam się
: : tłuszczem tak, że brzydzę się sama siebie. na wakacjach wszsytsko było w
: : porządku, spędziłam dwa tygodnie w Maroko, po powrocie zaczął się koszmar.
: : Dotąd używałam tylko zwykłego szamponu nagietkowego i kremu niwea i zupełnie
: : wystarczało, teraz nie wiem co robić. Może makijaż permentny?
:
: mnie tez sie kiedys zmienila cera z normalnej, a nawet suchawej na tlusta.
: moze cos ci sie zmienilo w gospodarce hormonalnej

przepraszam - dopiero teraz zauwazylam, ze w temacie jest o ciazy :)))

no to wszystko wyjasnia - hormony wplywaja na cere.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"