Problem z głową........

1. Data: 2004-01-20 21:13:42

Temat: Problem z głową........
Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taki problem:

Od niedzieli boli mnie głowa. W niedziele się obudziłem i od rana bolała
mnie głowa. Jest wtorek wieczór i nadal boli. Oprócz tego
mam lekkie zawroty głowy. I wszystko byłoby OK (można by to uznać za problem
z zatokami), gdyby nie to, żę boli mnie to w środku/troche z tyłu głowy ; a
nie z przodu gdzie zatoki (z zatokami miałem już problemy i wiem, żę
[raczej] to nie są zatoki).

Troche (a nawet bardziej niż troche) niepokoi mnie ta sprawa....

Ostatnio byłem przeziębiony i przechodziłem przez grype (jeszcze teraz w
pewnym stopniu jestem przeziebiony) - w zeszłym tygodniu (a więc
bezpośrednio przed rozpoczęciem kłopotów z głową). Niepokoi mnie to, że
nigdy nie miałem bólu głowy w tej okolicy / w tej częsci głowy....

Czy to coś poważnego??

Biore teraz Bioparox (dzisiaj zacząłem) na zatoki...........ale czy to są
zatoki??

Zmierzyłem ciśnienie, automatycznym przyrządem:

- pierwszy pomiar 150/98

drugi, po trzech minutach - 135/90 (trochę się odprężyłem) puls 80 (ale
to może stres wynikami 1go pomiaru)

3 pomiaru nie wykonałem, bo się boje......

Dodam, żę mam 25 lat i ostatnio przechodze depresję i ostatnio mocno się
stresowałem (ostatnie 4-5 miesiące...)

Co ztym dalej robiĆ?? Jak się leczyć??

Proszę o pomoc !!

Jarocki

2. Data: 2004-01-20 22:11:25

Temat: Re: Problem z głową........
Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bole glowy moga byc (byc moze, ale nie koniecznie) przyczyna nadcisnienia
tetniczego. ksiazkowa norma cisnienia to 120/180mmHg, natomiast za
nadcisnienie uznawana sa juz wartosci 140/90 mmHg
zaznaczam, ze nie jestem lekarzem i niech na temat wypowie sie osoba lepiej
znajaca na tym tzn lekarz:)
Pozdrawiam
Krzysiek

3. Data: 2004-01-20 22:28:44

Od: "Piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie ksiazki czytasz ze podaja tam norme cisnienia 120/180 mmHg ???????
Zaznaczam ze tez lekarzem nie jestem (zawsze chcialem byc :))) )
Piotr

4. Data: 2004-01-21 13:39:28

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaka jest wg ciebie norma? no dobra sprawdzilem w chorobach wewn. i tam
jest norma 140/90 mmHg, ale na zajeciach z patofizjiologii mowiono nam ze
norma to 120/80 mmHg a wartosc graniczna to 140/90mmHg. a p poza tym
sprawdzilem w internecie na stronie Katedy i Kliniki Chorob Wewn. i
Nadcisnienia Tetniczego AM w Warszawie oto link(seminarium 1 temat
Nadcisnienie tetnicze pierwotne- slajd chyba 24, 25)
http://www.amwaw.edu.pl/~ewrzos/index_1.html

5. Data: 2004-01-21 13:42:25

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S jak wejdziesz juz na strone to wejdz w "dzial" Studenci i tam jest
rozklad zajec.
Pozdrawiam
Krzysiek

6. Data: 2004-01-21 20:25:02

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaka jest wg ciebie norma? no dobra sprawdzilem w chorobach wewn.
i tam

problem w tym, ze podales 120/180 :)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2004-01-21 20:53:51

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ale chyba dokladnie to ty nie czytasz, ja sie trzymam warosci prawidlowej
120/80 mmHg i wartosci granicznej 140/90 mmHg i tak bede sie uczyl do
egzaminu z patofizjiologii. poza tym zajzales na ta strone? tam tez jest
podana wartosc optymalna 120/80 mmHg wiec chyba dobrze mi na zajeciach
mowili. a uzylem sformulowania wartosc ksiazkowa, bo wiele ludzi nie ma
idealnego cisnienia, a "ksiazkowe" oznacza wlasnie takie optymalne:) zreszta
chyba bez sensu bedziemy sie teraz sopierac i wytykac sobie jakies
sformulowania. ja tlko mowie to jak mnie uczono

8. Data: 2004-01-22 09:41:41

Od: "KOWALLL" <l...@a...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

popatrz sobie na swój pierwszy post do tego tematu.. napisałeś:
cytuję: "...bole glowy moga byc (byc moze, ale nie koniecznie) przyczyna
nadcisnienia
tetniczego. ksiazkowa norma cisnienia to 120/180mmHg, natomiast za..."

popatrz jaką wartość wpisałeś:))

takie małe niedopatrzenie

Pozdrofki
Ł.Kowalski

9. Data: 2004-01-22 14:57:17

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to przepraszam nie zwrocilem uwagi, ze zle napisalem a chodzilo mi o
120/80 (a nie 120/180), to pomylka, przez przypadek wcisalem przed 80
jeszcze 1:), poza tym ktos mogl sie domyslic ze 180 to pomylka i powinno byc
80 bo przeciez cisnienie rozkurczowe jest nizsze od skurczowego ale po co
roztrzasac to dalej po prostu pomylilem sie piszac, a przed wyslaniem nie
sprawdzam tego co napisalem literka po literce czy tez cyferka
po cyferce:)
Przepraszam
Pozdrawiam
Krzysiek

Potrzebne informacje o odnowie biologicznej w sporcie
Potrzebne informacje do pracy mgr.
Anorexia ---- prosze o informacje
Przeszczep wątroby - gdzie i za ile - PILNE
postęo w walce z rakiem - jaki progress??