Re: Problem z kobieta - wte albo wewte

Data: 2009-01-17 19:39:15
Temat: Re: Problem z kobieta - wte albo wewte
Od: "R" <...@...pl>

Uzytkownik "glob" napisal w wiadomosci
news:f947c4d6-1e64-4a02-9c39-bccf99c5fe3d@o4g2000pra
.googlegroups.com...

> R-no wlasnie te twoje wyjasnienia to jak tlumczyc Frojdowi,

Ten pan to juz chyba do historii przeszedl i jego podejscie do terapii nie
jest jakos wyjatkowo popularne czy skuteczne. Poczytaj cos nowszego
psychologia tez idzie na przód.

> alez Pan
> sie doszukuje w ludziach seksualnosci,dlaczego w piwnicy doszukuje sie
> Pan ,zwiazków z kobiecym lonem,to nic nie znaczy dla psychiki,

Nic jak nic - czasem znaczy czasem nie. Ludzie maja problemy psychiczne nie
tylko z powodów seksualnych. Ten pan mial faktycznie obsesje na punkcie
seksu - Ty raczej tez takowa masz. Ale nie kazdy.
No chociaz doszukiwania sie zwiazków miedzy piwnica a kobiecym lonem to nie
uznalabym za normalne u nikogo ;).

> W Bieszczadach kobiety nie maja lona,moze mój sasiad ma lono,ale ja nie
> mam lona,moze ci w autobusie maja lona,w samochodzie nikt lona nie
> ma.Pan jest wariat bo na tej planecie nikt lona nie ma.

Bredzi Ci sie? Jezeli nie masz depresji to masz wrodzony
pesymizm-malkontenctwo. Jezeli tak masz na stale i od dziecka to wspólczuje.
Ludzie sa istotami seksualnymi i moga sie rozmnazac. Wiekszosc chce sie
rozmnazac - i to jest norma. Nie ma sie co o to obrazac na ... (wstawic w co
kto wierzy). Mam wrazenie, ze po prostu nie chcesz miec dzieci/boisz sie je
miec i dorobiles sobie do tego ideologie - dzieki której wierzysz, ze tak
jest bardziej egalitarnie a inni sa zli/glupi/buraczani/inne(ale koniecznie
obrazliwe;) ), ze tego nie rozumieja. A zamiast sie dolowac móglbys np.
odlozyc troche pieniedzy, pojechac na wycieczke np. do Niemiec i poddac sie
zabiegowi podciecia nasieniowodów. Jest to w przypadku mezczyzn dosc
bezpieczne a czasami nawet ponoc odwracalne (gdyby Ci sie tak za pare lat
odmienilo o 180 stopni w tej sprawie) a zadna kobieta Cie wtedy w dziecko
nie wrobi. Tylko przyznaj sie do tego na poczatku kazdego zwiazku, zanim sie
potencjalna partnerka zaangazuje. Kobiety, które nie chca sie rozmnazac tez
sie zdarzaja - próbuj na taka trafic a nie marudzic, ze takie nie istnieja i
jest to wina np. "polaczkowatosci". Mam wrazenie ze tak napraawde nawet nie
próbujesz niczego zmieniac chocby w swoim zyciu tylko za to narzekasz i
marudzisz o wszystko i za cale zlo winisz wszystkich i wszystko: ze deszcz
pada za mocny, ze slonce za jasno swieci, ze sasiad za wczesnie wstaje
itp..."bo gdyby to bylo inaczej to byloby lepiej". Ale jest jak jest. I
zamiast "plakac" nad tym co jest lepiej sie zastanowic co mozna przynajmniej
próbowac robic zeby bylo lepiej. Dobra zasada to zaczac od siebie. Potem od
najblizszego otoczenia i isc dalej. I nie wywazac otwartych drzwi (np. w
Polsce przyrost naturalny nie jest za duzo - te drzwi sa otwarte).

> Wracajac na ziemie
> co widzimy idac ulica,a jednak mijaja i mijaja,wciaz wylaza za
> rogu i przechodza i wylaza i przechodza i wylaza az
> zwymiotowalem.Zwymiotowalem,a ten co przede mna stal spojrzal i nic,bo
> i cóz tlok.Ja znowu zwymiotowalem i-nie wiem,czy nie przesadzam-
> jeszcze raz zwymiotowalem,w samej lodzi jest z pól miliona piec razy
> dziennie chodzacych do wychodka-i znowu zwymiotowalem.

A ciezarne jeszcze czesciej ;) wziales to pod uwage? ;). Teraz bedziemy sie
martwic o stan kanalizacji miejskiej?
A powaznie - skoro masz "ludziowstret" to calkiem powaznie wyprowadz sie na
jakis czas na odludzie (moze krócej niz pól roku wystarczy - na tyle czasu
na ile Cie stac). Tez mialam w swoim zyciu okres kiedy kazdy czlowiek
dzialal mi na nerwy bo "caly czas ktos czegos ode mnie chcial" (ale mi nie
przeszkadzalo, ze sie rozmnazaja ;) ) i pomieszkanie bez kontaktu z
przedstawicielami mojego gatunku pomoglo na tyle, ze bylam w stanie przyjac
potem ofiarowana pomoc. Teraz lubie ludzi ogólnie. Lubie z nimi rozmawiac.
Ale mieszkam na odludziu (choc nie sama).

> I ty mi mówisz
> ze to nie dziala na psychike!

Jak ciagle przebywasz w tlumie to jasne, ze to dziala na psychike i to mocno
destrukcyjnie. Dlatego doradzam, zebys pomieszkal na odludziu jakis czas (w
Polsce takie znajdziesz - choc nie koniecznie w sezonie urlopowym). Zlapiesz
równowage i popatrzysz na wszystko rozsadniej. Na razie robisz wrazenie
takiego strasznie bezradnego i bezbronnego. Az sie we mnie instynkty
opiekuncze obudzily i na sile usiluje rozwiazywac Twoje problemy;).

> W autobusie starasz sie nie patrzec na ludzi,

Jak wyzej - teraz lubie ludzi i lubie ich obserwowac.Czasem nawet kogos
zaczepie/dam sie zaczepic zeby porozmawiac. Nie jest to raczej ogólnoludzkie
podejscie wiec.

> bo podswiadomie wyczňwasz ze twoja obecnosc jest wstretna dla
> innych,

Nie wyczuwam. Nie mam az takich kompleksów. Moze dlatego ze obecnosc innych
(byle trzezwych, nie palacych i umytych;) )nie jest dla mnie wstretna.

> wiec aby jeszcze bardziej zakamuflowac obrzdzenie ,koniecznie
> skupiamy sie na czyms innym.

Na czyms innym to sie skupiam jak musze. Jak moge to poznaje rózne ludzkie
poglady. Nie wszyscy maja tak jak Ty.

> Te wymioty to twoja podswiadomosc.

Chyba Twoja ;) ja o wymiotach nic nie pisalam ba nawet mi nie przyszly do
glowy.Powaznie: nie rozumiem tego porównania.

> A jak dziala twoim zdaniem ilosc mijanych samochodów?

Na mnie chyba nie dziala. A jak dziala na Ciebie?

> Dlaczego kierowcy coraz czesciej zasypiaja za kierownica?

Bo sa zmeczeni? O powodach nie mam pojecia - pewnie dla kazdego sa troszke
inne.

R.