Problem z kobieta - wte albo wewte

11. Data: 2009-01-05 22:49:08

Temat: Re: Problem z kobieta - wte albo wewte
Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kobieta chce przyjazni, tylko tego.

Ta alternatywa tez nie jest dla mnie jasna. Chce przyjazni, czy przydupasa?

Po zerwaniu kontaktu ze mna, wrocila. Dlatego, ze cenila, czy dlatego, ze z
jej facetem koniec byl przewidziany? Gdy zerwala ze mna i zajalem sie soba,
to plakala - "on ulozyl sobie zycie beze mnie". Dlatego, ze stracila
przyjaciela, czy dlatego, ze przydupas zerwal sie z lancucha? Po jej
powrocie do mnie i jej rozstaniu z facetem, mielismy gdzies wyjechac razem.
Wspolne plany. Wazne po zawieruchach. Zawsze przez nia odkladane. Dlatego,
ze miala obiekcje odnosnie moich uczuc, czy dlatego, ze miejsce przydupasa
jest na koncu kabla telefonicznego?

Przyjazn, czy przydupas? Gdzie mozna dostrzec granice? Zaufanie? Skonczylo
sie. Cierpliwosc? Przez lata nic sie nie wyjasnilo. Czy mogla na mnie
polegac? Tak, do czasu, gdy zerwalem. Czy ja na niej? Czy ciagle zawieruchy
w jej zyciu, w naszym, w naszych relacjach mogly wytlumaczyc, ze praktycznie
nigdy nie moglem? Inteligentna i elokwentna. Niezdecydowana, czy
wyrachowana?

--
Jan-xx

12. Data: 2009-01-05 22:49:42

Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego ona ma decydować? Ty zadecyduj. :)

W jaki sposob?

--
Jan-xx

13. Data: 2009-01-05 22:56:57

Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaxx-zawsze mozna kobiete zmienic,och wyszlo dwuznacznie.

Nie moge jej zmienic, bo sie uparla :)

--
Jan-xx

14. Data: 2009-01-05 23:05:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz o tym wszystkim na alt.pl.psychologia.milosc.
Powaga.

Tam pelno takich "przydupasów", którym zachcialo sie
wyruchac kolezanke, która chciala tylko ~przyjazni.
Kiedys siedzieli tam i lizali sobie picki w zwiazku z tym.
Moze i ty sie zalapiesz? ;)
Tacy smetni popaprancy.

--
CB

"Jan-xx" <j...@g...pl> napisal(-a)
w wiadomosci news:gju2p8$jdd$1@inews.gazeta.pl:

15. Data: 2009-01-05 23:32:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> W jaki sposob?

"Chcialbym byc z nia i chcialbym, aby mnie
kochala. Ale jesli nie - chcialbym, aby przestala sie ze mna kontaktowac
calkowicie."
W myśl tych Twoich słów. Albo bądź z nią, jeśli będzie Cię kochała, albo
przestań się z nią kontaktować.

--
Dosiego Roku!
michał

16. Data: 2009-01-05 23:37:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan-xx" napisał w wiadomości:

> [...]

> zawieruchy w jej zyciu, w naszym, w naszych relacjach mogly wytlumaczyc,
> ze praktycznie nigdy nie moglem? Inteligentna i elokwentna.

Jeśli przestaniesz się z niz kontaktować, Twój dylemat zniknie.
Jak nie możesz się zdecydować, to spróbuj się zaprzyjaźnić z przydupasem,
czyli z ewentualnym sobą w takiej roli.

--
Dosiego Roku!
michał

17. Data: 2009-01-06 10:53:36

Od: T_R_S <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i co z tego ze zerwie kontakt skoro i tak mysli o niej beda natretnie
wracaly...
co gorsza, nawet po dluzszym czasie braku kontaktu bedzie cos
bezlitosnie kusilo do odnowienia znajomosci...nawet jesli ulozy sobie
zycie z kims innym to wystarczy, ze przypadkiem gdzies ja zobaczy i od
razu wroca wspomnienia...i chec podjecia chocby luznej rozmowy...

Pozdrawiam,
T_R_S

18. Data: 2009-01-06 11:25:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

T_R_S wrote:
Jestes kobieta?Jesli mezczyzna duzo przebywa w meskim
towarzystwie,kobieta nie jest dla niego az taka wazna,dlatego potrafii
sie jej przeciwstawic.

19. Data: 2009-01-06 11:42:05

Od: T_R_S <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 12:25, glob <r...@g...com> wrote:
> T_R_S wrote:
>
> Jestes kobieta?Jesli mezczyzna duzo przebywa w meskim
> towarzystwie,kobieta nie jest dla niego az taka wazna,dlatego potrafii
> sie jej przeciwstawic.

moze i potrafi sie przeciwstawic kobiecie ale swoim mysla...nie
sadze...

Pozdrawiam,
T_R_S

20. Data: 2009-01-06 12:18:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

T_R_S wrote:
Meskie towarzystwo daje szeroki wachlarz zainteresowań i moze
spowodowac,angazowanie sie calym sercem w inne dziedziny
zycia.Wtenczas nie bedzie tak bardzo obawial sie utraty kobiety,bo nie
cala poezja jego zycia do niej sie sprowadza.Jan-xx malo obcuje ze
swymi kolegami i czyni to w sposób powierzchowny,gdyz tym czego w
sensie psychicznym i fizycznym potrzebuje najbardziej,jest kobieta.Nie
potrafi jej zdominowac,lecz raczej ulega jej dominacji.Potrzebuje jej
i dlatego musi sie do niej dostosowac.Ratunkiem tu sa prawdziwi
przyjaciele.

> moze i potrafi sie przeciwstawic kobiecie ale swoim mysla...nie
> sadze...
>

> Pozdrawiam,
> T_R_S

DZWONEK
Cate Blanchett znow zrobila mi dobrze (Filmy - czesc ktoras tam)
Re: Moje
Re: ZOOFILIA...
LEKARZU LECZ SIE SAM !!!