Problem z kolanem

1. Data: 2005-02-28 09:28:17

Temat: Problem z kolanem
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni mam irytującą dolegliwość w kolanie - przy chodzeniu odczuwam
ból z boku, od wewnętrznej strony. Dodatkowo mam dziwne wrażenie "uciekania
nogi" na zewnątrz przy stawianiu kroków. Wiem, że należałoby się wybrać do
ortopedy, ale obecnie nie jest to takie proste. Ból na razie nie jest jakiś
szczególnie dramatyczny:), aczkolwiek trochę mnie niepokoi. Czy może to być
spowodowane dźwiganiem dziecka po schodach? Nadmienię, że dziecko też
pechowe, bo z całą nogą zagipsowaną;)
Czy ktoś odczuwał podobne dolegliwości lub wie, o czym mogą świadczyć
powyższe objawy?

--
Pozdr. Ewa

2. Data: 2005-02-28 10:38:09

Temat: Re: Problem z kolanem
Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziecko też pechowe, bo z całą nogą zagipsowaną;)
> Czy ktoś odczuwał podobne dolegliwości lub wie, o czym mogą świadczyć

A odczuwasz ten ból przy maksymalnym wyproście w kolanie, bądź też przy
próbie dotknięcia stopą pośladka?
M.

3. Data: 2005-02-28 22:49:38

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy wyproście kolana - tak. Przy dotykaniu stopą pośladka - nie.

Pozdr. Ewa

4. Data: 2005-03-01 13:02:28

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli na dodatek odczuwasz "przeskakiwanie" , to typowe objawy dla
uszkodzenia łąkotki. radze udac sie do dobrego ortopedy i nie bagatelizowac
tego.. Mnie mowili 10 lat temu, ze nic z kolanem nie mam, a teraz jestem po
artroskopii lewego a czeka mnie jeszcze prawego..
Pozdrawiam.
M.

5. Data: 2005-03-01 19:57:21

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monia napisał:
> [...]
> tego.. Mnie mowili 10 lat temu, ze nic z kolanem nie mam, a teraz jestem po
> artroskopii lewego a czeka mnie jeszcze prawego..

o to sie zmartwilem.. bo mam takie cos od ...pranu(nastu) lat ,
przypuszcam ze od czasu zlamania nogi na nartach (11 czy 12 lat temu) i
ze jak kucam to mi przeskakuje to sie przyzwyczailem ,ale czesto mam
tak, ze prowadzac samochod, lewa noge jest prawie wyprostowana i czuje
lekki bol w kolanie.. i musze ja wyprostowac, a wlasciwie przegiac nawet
troche, zeby przeskoczylo tam w srodku i jest potem luz, wszystko ok

hm.. chyba trzeba znalezc czas na tego konowala ;]
ktos moze mi polecic cos w toruniu albo okolicach?

pozdrawiam
doslaw

6. Data: 2005-03-01 20:17:41

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolanie.. i musze ja wyprostowac, a wlasciwie przegiac nawet troche, zeby
> przeskoczylo tam w srodku i jest potem luz, wszystko ok

Mialam bardzo podobnie z prawym kolanem i zylam z tym ponad 10 lat, bo
lekarze niz madrego nie powiedzieli - "tak ma byc..", oszczedzalam
nieswiadomie nawet to kolano i teraz dzoszlo juz do tego, ze lewe mi calkiem
siadlo i musialam natychmiast miec robiona artroskopie lewego kolana a z
prawym tez mnie czeka jeszcze to samo.. wiec lepiej sie zastanowic.. Ale
wiem.. na cudzych bledach sie nigdy czlowiek nie nauczy.. :)
Pzdr.
M.

Bolące oczy - dziecko 6 lat.
biała (?) próchnica?