Problem z kurzajką

11. Data: 2007-02-19 15:43:30

Temat: Re: Problem z kurzajką
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"syla" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:ercao2$d4t$1@atlantis.news.tpi.pl...
> a ja zastosowałam sposób podany przez aptekarkę.

Ja tez to stosowałam kiedys z powodzeniem. Ze stopą jest problem, bo cytryna
sie przesuwa:(

pozdr

cherokee

12. Data: 2007-02-19 18:12:44

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ja zastosowałam lapis. Dostaniesz w aptece bez recepty. To taki "patyczek"
> ze 2
> cm dług. Smaruje się tym kurzajkę i to ja wysusza. Nic nie boli. Kurzajka
> nie
> odrasta.

u mnie na stopie zupelnie nie podzialalo. roczne mrozenie, co 1-3 tygodnie.

13. Data: 2007-02-19 18:13:28

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syla" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a ja zastosowałam sposób podany przez aptekarkę. skórkę cytryny namoczyć
> przez 24h w occie. Potem tą żółtą stroną przyłożyć do kurzajki i jakoś ten
> opatrunek przykleić, chodzić z tym przynajmniej 24h. Kurzajka wyskubuje
> się
> dosłownie sama pozostawiając po sobie dziurę. Ja zlikwidowałam sobie tą
> metodą z 15 kurzajek na dłoniach, a jedną również na stopie.

te metode stosowalam z pol roku - i nic. moje byly wyjatkowo oporne, ale
poszly w cholere.

14. Data: 2007-02-19 21:11:08

Od: "Heleje" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez juz probowalem wszystkiego co piszecie ale niestety moja jest gleboko
w stopie a nia na stopie wiec trzeba chyba sprobowac elektrokargulaci czy
jakos tak :) podawajcie inne sposoby moze cos pomoze.

15. Data: 2007-02-19 21:38:33

Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyleczyłam swoje kurzajki preparatem o nazwie Duofilm -taki plyn do
smarowania.
Moze gdzies dostaniesz..?
Powodzenia ;)
P.

16. Data: 2007-02-19 22:18:44

Od: "JohnyBravo" <j...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Potwqierdzam Lapis czyli azotan Srebra jest The Best tak swoja droga
noszenie srebra zapobiega podobnemuy syfiarstwu!

17. Data: 2007-02-20 17:02:01

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pałka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wyleczyłam swoje kurzajki preparatem o nazwie Duofilm -taki plyn do
> smarowania.
> Moze gdzies dostaniesz..?

w kazdej aptece, na recepte:)

18. Data: 2007-02-20 22:40:32

Od: "Maciek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Heleje" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z kurzajka na stopie. Staram sie ja zniszyc dobre 2 lata.
> Probowalem roznymi preparatami np. "Brodacit" i inne. Mialem rowniez ja
> "wypalana" zimnym azotem . Ale wszystko to zawodzi. Kurzajka jest bardzo
> duza i wrosnieta co robic. ?? Z gory dzieki.

Witam.

Miałem dwie niewielkie kurzajki na jednym palcu u lewej ręki. Drapałem je
itp. i z czasem zaczeły robić się nowe na kolejnym palcu, potem na drugiej
ręce a do tego te stare robiły się coraz większe. Koledzy w pracy
powiedzieli żeby posmarować "sokiem" z jaskółczego ziela. Posmarowałem dwie
największe kurzajki raz lub dwukrotnie i zapomniałem o nich. Niedawno
chciałem komuś pokazać moje kurzajki i ... heh jakie było moje zdziwienie bo
nie mogłem znaleźć żadnej kurzajki :D Nie mam pojęcia kiedy znikneły i czy
to dzięki temu jaskółczemu zielu w każdym bądź razie ślad po nich zniknął :)
Znikneły nie tylko te dwie które posmarowałem ale wszystkie jakie miałem
(miałem ich z 8 w różnych miejscach i na obu dłoniach)

pozdrawiam.

19. Data: 2007-02-21 10:32:06

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-02-20 23:40, Maciek napisał/a:

> [...]
> Znikneły nie tylko te dwie które posmarowałem ale wszystkie jakie miałem
> (miałem ich z 8 w różnych miejscach i na obu dłoniach)

Jak byłam nastolatką też mi wyskoczyło kilka kurzajek na rękach.
Chciałam sprawdzić czy metoda ze skórką cytryny moczoną w occie
(opisywana w tym wątku) pomoże, więc zastosowałam ją do jednej kurzajki.
Kurzajka odpadła, a za kilka dni zniknęła reszta. Ot tak sama od siebie.

Anka P.

20. Data: 2007-02-22 21:08:06

Od: "Heleje" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze jeszcze jakies pomysły :D ????

Powitanie
do tych co po cholestazie i z problemem watrobowym...
info...
Choroba afektywna dwubiegunowa
Hepatil a środki antykoncepcyjne