Problem z lodówką - zamarzający otwór odpływowy!

1. Data: 2004-10-04 18:57:53

Temat: Problem z lodówką - zamarzający otwór odpływowy!
Od: "jw" <I...@n...TLEN.PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!

Może ktoś miał podobny problem?
Woda zbiera się na dnie lodówki. Udrażniam odpływ gorącą wodą i jest dobrze
... przez jeden dzień. Po rozmrożeniu lodówki jest dobrze przez kilka dni.
Co się mogło stać?

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-10-05 05:13:48

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jw <I...@n...TLEN.PL> napisał(a):

> [...]
> .... przez jeden dzień. Po rozmrożeniu lodówki jest dobrze przez kilka dni.

Przy tego typu pytaniach zawsze proszę podawać typ sprzętu.
W Twoim przypadku jest on podany na tabliczce znamionowej zazwyczaj obok
lewego pojemnika na warzywa i przykładowo tak może wygladać: Ardo CO30B.

1. Data: 2004-10-05 06:59:40

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

jw wrote:
> Witam grupowiczów!
>
> Może ktoś miał podobny problem?

> Co się mogło stać?

Ja mialem, zamrazalnik na dole?
U mnie wezyk odprowadzajacy wode przesunal sie podczas wpuszczania
pianki za blisko zamrazalnika i zamarzala w nim woda.
Pan serwisant zrobil obejscie i wszystko gra.

barney

1. Data: 2004-10-05 19:17:57

Od: "jw" <I...@n...TLEN.PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Przy tego typu pytaniach zawsze proszę podawać typ sprzętu.
> W Twoim przypadku jest on podany na tabliczce znamionowej zazwyczaj obok
> lewego pojemnika na warzywa i przykładowo tak może wygladać: Ardo CO30B.

Jasnowidz ;-)
Wygląda tak: Ardo CO30BA-1. Ten typ tak ma? Ale przez kilka lat było dobrze
(rok produkcji 1998).
Jestem w stanie sam coś z tym zrobić, czy trzeba chirurga do założenia
by-passów, jak pisze Barney?
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-10-05 19:32:34

Od: "jw" <I...@n...TLEN.PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney" <barney@[WON]adres.pl> napisał w wiadomości

> Ja mialem, zamrazalnik na dole?
> U mnie wezyk odprowadzajacy wode przesunal sie podczas wpuszczania
> pianki za blisko zamrazalnika i zamarzala w nim woda.
> Pan serwisant zrobil obejscie i wszystko gra.

Na dole! Zapewne w mojej lodówce też coś nie gra z tym wężykiem.
Najgorsze jest to, że nie ma do niego dostępu.
Mam nadzieję, że zayzayer coś jeszcze poradzi.
Dziękuję i pozdrawiam.

1. Data: 2004-10-06 07:32:19

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jw <I...@n...TLEN.PL> napisał(a):

> [...]
> (rok produkcji 1998).
> Jestem w stanie sam coś z tym zrobić, czy trzeba chirurga do założenia

Ten model ma wadę konstrukcyjną polegającą na tym, że miedziana rurka
odprowadzająca rozprężony, zimny gaz z parownika chłodzarki przechodzi zbyt
blisko otworu odprowadzającego skropliny. Wszystko działa dopuki nie
powstaną w tym miejscu pęknięcia ścianki. W takim przypadku woda dostaje się
do izolacji i następuje jej przemarzanie. Naprawa raczej dla chłodnika
znającego temat. Polega na wybraniu w tym miejscu przemarzniętej izolacji,
odpowiednim wygięciu rurki (ręką), zaklejeniu nieszczelności i położenia
nowej izolacji (np. pianką poliuterową).
W nowszych modelach ta wada została usunięta.

1. Data: 2004-10-06 17:45:25

Od: "jw" <I...@n...TLEN.PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zbyt
> blisko otworu odprowadzającego skropliny.
> W nowszych modelach ta wada została usunięta.

No to wszystko jasne.
Dziękuję bardzo za pomoc i pozdrawiam.

Tapety natryskowe
jak pozbyc sie moli ze sweterka
kuchnie na wymiar? gdzie i za ile? G-ce, Zabrze
Pralka candy CNE 88T
Serwis Whirpoola