Problem z półką pod lustrem łazienkowym

1. Data: 2002-09-26 08:38:19

Temat: Problem z półką pod lustrem łazienkowym
Od: "Grześ" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Prowadzę właśnie remont łazienki i natrafiłem na problem z budową półki pod
lustrem.
Wynika on z dwóch przyczyn: po pierwsze ściana, na której ma być lustro nie
dość tego, że zbudowana jest z cegły dziurawki (odpada wpuszczenie kołków
rozporowych do przytrzymania konstrukcji półki) a na dodatek na ścianie jest
płyta k-g (ściana nie trzymała pionu i żeby ją wyrównać trzebaby na nią
położyć ogromną ilość tynku). Półka ma mieć długość ok 120 cm i szerokość
około 15-18 cm. W pewnym sklepie poradzono mi wykorzystanie płyty WEDI
(www.wedi.pl) ale nie bardzo wiem czy przy swoim sposobie montażu (jest
klejona czołem do płytki ściennej, bez użycia dodatkowej konstrukcji) będzie
ona wystarczająco wytrzymała by unieść ciężar różnych przyborów toaletowych
jakie na tej półce mogą się znaleźć.
W związku z tym chciałbym zapytać czy ktoś z grupowiczów poznał w praktyce
wykorzystanie takiej płyty?
Będę wdzięczny za każdą informację.
Pozdrawiam
DK

1. Data: 2002-09-26 10:20:13

Temat: Re: Problem z półką pod lustrem łazienkowym
Od: "noras" <n...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> płyta k-g (ściana nie trzymała pionu i żeby ją wyrównać trzebaby na nią

Ja mam polke, zbudowana na kolkach rozporowych na sciance z 'dziurawki'
stawianej na sztorc... Nie ma problemow z postawieniem szczoreczki do zebow
i "paru' innych rzeczy:)

Pozdrawiam
Pawel Norek

1. Data: 2002-09-26 14:46:51

Od: MarcG <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz do porzadnego sklepu z kolkami opowiedz co chcesz do czego przykrecic i
napewno jakies kolki sie znajda do dziurawki.

pozdrawiam Marc

1. Data: 2002-09-28 08:42:17

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grześ" <g...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dość tego, że zbudowana jest z cegły dziurawki (odpada wpuszczenie kołków
> rozporowych do przytrzymania konstrukcji półki) a na dodatek na ścianie

A ty chcesz na tej polce potem siadac, czy po prostu stawiac na niej kubek z
pasta do zebow i tym podobne rzeczy?
Kup troche dluzsze kolki dostosowane do cegly dziurawki i tyle.

J.

duzy problem
spódniczka dla umywalki
nowy kocioł gazowy a stare grzejniki