Problem z wodociągiem.

11. Data: 2004-03-20 13:46:29

Temat: Re: Problem z wodociągiem.
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> wrote in message
news:c3h94p$t87$2@news.onet.pl...

> Wodę mierzy się na m3. Do celów ogrodniczych jest inaczej wyceniania ale na
> działce nie możemy mówić o celu ogrodniczym, bo nie masz szkółki. Jeśli
> podlewasz przydomowy ogród to płacisz jak w domu. Nie sądzę byś zapłaciła
> jakieś koszmarne pieniądze skoro wodomierz pokazuje 32 m3 (o ile to są
> metry, na wodomierzu powinna być skala).

Po tym 32 jeszcze sa 3 cyfry (tyle, ze czerwone), wiec moze to byc nawet
32000 m^3. Ale policzylem, ze do celow domowych i ogrodniczych przez
3 lata zuzywam okolo 1300 m^3 wody, wiec dla samych celow ogrodniczych
pewnie nie wiecej niz 130, a moze jeszcze duzo mniej. Wobec tego 32
wydaje sie prawdopodobne, aczkolwiek przy intensywnym nawadnianiu
mogloby byc i 320.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2004-03-20 13:58:55

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> [...]
> pewnie nie wiecej niz 130, a moze jeszcze duzo mniej. Wobec tego 32
> wydaje sie prawdopodobne, aczkolwiek przy intensywnym nawadnianiu

Raczej 32 m3, przynajmniej tak z opisu Anny wynika - wszyskie znane mi
wodomierze mają oznaczone jednym kolorem całe jednostki.
A ta ilość wody jest bardzo prawdobodobna - ja rownież mam mniej więcej
takie zużycie - ok 10 m3 na sezon.
Kiedyś sprawdzałam - wylanie jednego m3 wężem ogrodowym u mnie trwa
ponad godzinę.
Fakt podlewam tylko wiosną, latem już tylko jak dłuzej utrzymuje się
susza. Mam wprawdzie jeszcze studnię, ale przez dwa ostanie sezon
brakowało w niej wody:-(
Trawnika wcale nie podlewam.
Zdecydowanie więcej wody zużywa się przy prostych codziennych
czynnościach, nawet nie bardzo zdajemy sobie sprawę z tego.

Pozdrawiam
Marta

13. Data: 2004-03-20 16:11:23

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Po tym 32 jeszcze sa 3 cyfry (tyle, ze czerwone),

Te czerwone, to po przecinku.

Pozdrawiam,
Grzesiek, z zaworem przed licznikiem do wymiany po zimie.
--
Pewien nekrofil w Dreźnie,
Będzie dupczył szkielety, aż szczeźnie.

14. Data: 2004-03-21 08:17:55

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

No, pocieszyliście mnie trochę. Mniej więcej to samo mówił znajomy
hydraulik. Za takie zużycie to może będzie ok.260 zł, czyli jeszcze w
granicach moich możliwości

15. Data: 2004-03-21 14:31:28

Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Mar 2004 13:46:38 +0100, Anna Kwiecińska wrote:

> Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:405C35C8.5080800@poczta.onet.pl...

> Dzięki Beato, to jest tak, jak piszesz. Kran jest na zewnątrz, w domu nie ma
> kanalizacji ani wodociągu. Licznik istnieje w ogrodzie w głębi tej
> studzienki. Studzienka z kranem jest w odległości ok.40 m. od starej
> chałupy.

Jesli nie ma kanalizacji to nie moga pobrac oplaty za kanalizacje. Z tego
wynika, ze ewentualnie zaplacisz za wode a to nie jest kwota z gornej
polki. :)

16. Data: 2004-03-21 19:04:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"vpw" <v...@p...onet.pl> wrote in message

> Jesli nie ma kanalizacji to nie moga pobrac oplaty za kanalizacje.

Dokladniej rzecz ujmujac, prawdopodobnie nie maja prawa tego zrobic.
Ale moga probowac, wiec trzeba uwazac.

Pozdrowienia,
Michal

--