Re: Problem z wyborem

From: "asias" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Problem z wyborem
Date: Thu, 24 Feb 2005 19:11:01 +0100
Sender: a...@p...onet.pl@aoj250.internetdsl.tpnet.pl

Użytkownik "Olik" <
> Kończy mi się żel do mycia paszczy. Używam Neutrogeny zmniejszającej
> widoczność porów.
> IMO nic nie zmniejsza poza zawartością portfela.
> I teraz myślę: Garnier Czysta Skóra czy Puritin Iwostinu? Co kupić?
Zestaw podróżny Clinic za 25 zł :-)
Początkowo złorzeczyłam: mydełko z tego zestawu do złudzenia przypomina
mi naszego "białego jelenia" czy inne szare mydło, tonik zupełnie jak garnier
(alkohol i jeszcze raz alkohol) z oczarem (ktorego nie brakuje w niskopolkowych
tonikach), dodatkowo nafaszerowany stekiem bzdur na opakowaniu
a krem no to krem. Ale efekty mnie oczarowały! Do tej pory używałam
dobrych kosmetyków przeznaczonych do tłustej cery, ale ten komplet
baardzo wyraźnie odetkał i zmniejszył mi pory a skróra zrobiła się
mięciutka i jednorodna już po paru dniach. Tak więc mimo
całej mojej złości: cena i efekty nie pozwalają mi go nie polecić :-)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*