Problem ze zmywarką.

1. Data: 2002-12-29 15:04:15

Temat: Problem ze zmywarką.
Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

może ktoś z Was miał podobny problem i coś mi podpowie.
Ostatnio rzeczy umyte w zmywarce wyszły brudne. Nie, żeby się nie
domyły, ale wygląda na to, że w fazie płukania zostały opłukane
wodą z dodatkiem tych wszystkich resztek...

Wyczyściłam filtr (chociaż był prawie czysty), ale to nic nie dało,
nadal po zakończeniu mycia naczynia są brudne. Jak sobie z tym
poradzić?

Zmywarka jest firmy Ariston.

--
CHANI

1. Data: 2002-12-30 09:05:19

Temat: Re: Problem ze zmywarką.
Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

CHANI wrote:

> Wyczyściłam filtr (chociaż był prawie czysty), ale to nic nie dało,
> nadal po zakończeniu mycia naczynia są brudne. Jak sobie z tym
> poradzić?

Sprawdz zawartosc "smigiel", u nas w pracy to bylo kiedys
przyczyna. (Ach, ta kukurydza z salatek...)
I byc moze dokladniej zgarniaj resztki jedzenia
(przyszlosciowo).

Dominika

1. Data: 2003-01-03 10:54:48

Od: "Rav_V3k" <a...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:3E100C4F.D1490DF2@man.szczecin.pl...

> Sprawdz zawartosc "smigiel", u nas w pracy to bylo kiedys
> przyczyna. (Ach, ta kukurydza z salatek...)
> I byc moze dokladniej zgarniaj resztki jedzenia
> (przyszlosciowo).

Moja córa (1,5 roku) uwielbia mieszankę rozgniecionego banana z sokiem
marchwiowym... kiedy ta mikstura zaschnie na talerzyku daje taki niesamowity
efekt przy myciu w zmywarce :-) Wszystkie naczynia były oblepione :-) Teraz
kubeczki po bananie myjemy pod kranem. Taki urok zmywarek - nie wszystko
jest do umycia...

Pozdr

--

::: Rav_V3k
::: priv: rafal1404(małpa)kr(.)home(.)pl

woda na ścianie
sufit podwieszany
robot kuchenny do 1000 zl
Uziemienie dla lodówki ?
Czy jest w sprzedazy zlew bialy wpuszczany?