Problem ze zmywarką whirlpool

11. Data: 2006-04-26 14:55:39

Temat: Re: Problem ze zmywarka whirlpool
Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Apr 2006 06:17:03 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> Wygląda na to że to jest model z automatycznym dozowaniem soli.

Tak jak każdy, ale twardość wody trzeba ustawić, ewentualnie spróbuj
użyć tabletek 3 w 1 niezależnie od soli.

> To wszystko nie zmienia mojego zdania o osobie która "zaprojektowała" układ
> górnej półki

U mnie jest OK, albo mamy inne zdanie albo inne koszyki :-)

> i strzeliła "fajny" koszyk na sztućce, dobry chyba do 2x
> mniejszej zmywarki...

Ja ze swojego wyciepałem taką siatkę z góry zrobiło się wygodniej.

--
ZZ@private

12. Data: 2006-04-26 17:53:04

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Apr 2006 16:55:39 +0200, Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> Tak jak każdy, ale twardość wody trzeba ustawić, ewentualnie spróbuj
> użyć tabletek 3 w 1 niezależnie od soli.

No i zrobiłem testowe pranie. Nie, to nie może być kwestia jakiejś tam
soli... Wszystko z białym nalotem, wygląda jakby ktoś spryskał naczynia i
sztućce wodą z wapnem :-/
Dzwonię jutro do serwisu, bo to już lekkie przegięcie...

> U mnie jest OK, albo mamy inne zdanie albo inne koszyki :-)

W starym boshu po prostu było zdecydowanie lepiej rozwiązane.

> Ja ze swojego wyciepałem taką siatkę z góry zrobiło się wygodniej.

Jest 5 ciasnych komór na które jest nakładana kratka (wywaliłem
oczywiście), a oprócz tego 3 miejsca gdzie MOGŁY BY być komory, ale są
zakratkowane na stałe :-/

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

13. Data: 2006-04-26 18:22:59

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sztućce wodą z wapnem :-/
> Dzwonię jutro do serwisu, bo to już lekkie przegięcie...

Jeśli DC to pani z Pragi jest bardzo miła, pan który przyjechał do Włoch już
mniej (ale mało kto ma dobry humor jak włazi na 4 piętro piechotą aby wyjąć
skarpetkę z filtra, to była awaria pralki oczywiście :-)

> W starym boshu po prostu było zdecydowanie lepiej rozwiązane.

W Electroluksie było gorzej, albo góra albo dół, dno równe i wszystko latało
jak po pustym sklepie.

> Jest 5 ciasnych komór na które jest nakładana kratka (wywaliłem
> oczywiście), a oprócz tego 3 miejsca gdzie MOGŁY BY być komory, ale są
> zakratkowane na stałe :-/

A to taki sam, kratki są teoretycznie po to aby sztućce się do siebie nie
klieły, ale dziurwy w tych kratkach faktycznie są ciut za małe.

--
ZZ@private

14. Data: 2006-04-26 20:23:11

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Apr 2006 20:22:59 +0200, Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> Jeśli DC to pani z Pragi jest bardzo miła, pan który przyjechał do Włoch już
> mniej (ale mało kto ma dobry humor jak włazi na 4 piętro piechotą aby wyjąć

CKMK - niby z Pragi tu bliżej niż do DC, ale... ;)

> W Electroluksie było gorzej, albo góra albo dół, dno równe i wszystko latało
> jak po pustym sklepie.

W boshu można było spokojnie poukładać małe talerzyki na środku górnej
półki, a z boku filiżanki w dwóch poziomach - na tych opuszczanych
minipółkach po prawej. A w whirlpoolu albo rybka albo akwarium - bo talerze
dobrze się trzymają tylko jak się opierają o podniesione "półki"...

> A to taki sam, kratki są teoretycznie po to aby sztućce się do siebie nie
> klieły, ale dziurwy w tych kratkach faktycznie są ciut za małe.

W boshu kosz był większy i miał 8 komór, większych od tych w whirlpoolu.
Sam się zdziwiłem na widok tak małego koszyczka - może do zmywarki 45cm
byłby OK, ale w pełnowymiarowej to po prostu brakuje miejsca na sztućce :(

15. Data: 2006-04-27 06:44:05

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Apr 2006 20:23:11 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
> byłby OK, ale w pełnowymiarowej to po prostu brakuje miejsca na sztućce :(

Bo jak Pan musisz do każdego dania inny widelec używać zgodnie z
niemieckimi zwyczajami gdzie prosty amerykaniec używa jednego i to cały
dzień to co się dziwić ;-)

--
ZZ@private

16. Data: 2006-04-28 06:05:07

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Apr 2006 08:44:05 +0200, Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> Bo jak Pan musisz do każdego dania inny widelec używać zgodnie z
> niemieckimi zwyczajami gdzie prosty amerykaniec używa jednego i to cały
> dzień to co się dziwić ;-)

:)

No pięknie, pani w serwisie powiedziała że łaskawie ktoś się pojawi 4.V :-E
A zmywarka tak "działa", że wszystkie naczynia i sztućce wyżarła jakimś
białym nalotem który jest teraz praktycznie nie do zmycia... Po zostawieniu
naczyń no namoczenia na noc rano nadal nie dało się tego gówna zmyć :(

17. Data: 2006-05-02 10:08:38

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
:(
W mojej zmywarce (inny model-wolnostojąca) był jeszcze drugi koszyk na
sztućce: ma "tylko" trzy komory, ale zajmuje dwa razy mniej miejsca na
półce a wszystkie sztućce się mieszczą.

> A zmywarka tak "działa", że wszystkie naczynia i sztućce wyżarła jakimś
> białym nalotem który jest teraz praktycznie nie do zmycia...
Poziom twardości wody należy ustawiać zwykle samodzielnie, jak też dozowanie
nabłyszczacza. Taki biały nalot jak opisujesz pojawił mi się co prawda też,
ale tylko na szklankach z duraleksu, też nie do usunięcia. Ale co się
dziwić, ten materiał chyba nie nadaje się do zmywarek... :)
bogna

18. Data: 2006-05-02 12:10:46

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 May 2006 12:08:38 +0200, bogna napisał(a):

> [ciach]
> W mojej zmywarce (inny model-wolnostojąca) był jeszcze drugi koszyk na
> sztućce: ma "tylko" trzy komory, ale zajmuje dwa razy mniej miejsca na
> półce a wszystkie sztućce się mieszczą.

Nie, to u mnie tacy mili nie byli - tylko jeden koszyk.
Swoją drogą - oglądałem wczoraj w MM zmywarki do zabudowy Bosha i Siemensa.
Tam tradycyjnie jest normalny koszyk z 8 otworami... Ech ten whirlpool :-/

> Poziom twardości wody należy ustawiać zwykle samodzielnie,

Nie ma żadnego regulatora. Owszem, nabłyszczacz można dozować - i tylko to.

> Taki biały nalot jak opisujesz pojawił mi się co prawda też,
> ale tylko na szklankach z duraleksu, też nie do usunięcia. Ale co się
> dziwić, ten materiał chyba nie nadaje się do zmywarek... :)

Jakoś przez 10 lat świetnie tym szklankom z arcorocu (no, takie ciemne
szkło) nic nie szkodziły liczne kąpiele w boshu. Po czym wystarczyła jedna
kąpiel w cholernym whirlpoolu, żeby dostały zacieków już na zawsze :-E

Nigdy nie kupię żadnego produktu tej szmaciarskiej firmy :-|

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

Jak mikrofala dla dużej rodziny ?
Wanna "Muza"