Re: Problem ze zmywarka whirlpool

From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Problem ze zmywarka whirlpool
Date: Wed, 26 Apr 2006 20:23:11 +0000 (UTC)

Dnia Wed, 26 Apr 2006 20:22:59 +0200, Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> Jeśli DC to pani z Pragi jest bardzo miła, pan który przyjechał do Włoch już
> mniej (ale mało kto ma dobry humor jak włazi na 4 piętro piechotą aby wyjąć

CKMK - niby z Pragi tu bliżej niż do DC, ale... ;)

> W Electroluksie było gorzej, albo góra albo dół, dno równe i wszystko latało
> jak po pustym sklepie.

W boshu można było spokojnie poukładać małe talerzyki na środku górnej
półki, a z boku filiżanki w dwóch poziomach - na tych opuszczanych
minipółkach po prawej. A w whirlpoolu albo rybka albo akwarium - bo talerze
dobrze się trzymają tylko jak się opierają o podniesione "półki"...

> A to taki sam, kratki są teoretycznie po to aby sztućce się do siebie nie
> klieły, ale dziurwy w tych kratkach faktycznie są ciut za małe.

W boshu kosz był większy i miał 8 komór, większych od tych w whirlpoolu.
Sam się zdziwiłem na widok tak małego koszyczka - może do zmywarki 45cm
byłby OK, ale w pełnowymiarowej to po prostu brakuje miejsca na sztućce :(

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004