Re: Problem ze zmywarka whirlpool

Data: 2006-04-26 18:22:59
Temat: Re: Problem ze zmywarka whirlpool
Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@b...pl>

news:slrne4vcsu.895.joshua@jacek.home...

> No i zrobiłem testowe pranie. Nie, to nie może być kwestia jakiejś tam
> soli... Wszystko z białym nalotem, wygląda jakby ktoś spryskał naczynia i
> sztućce wodą z wapnem :-/
> Dzwonię jutro do serwisu, bo to już lekkie przegięcie...

Jeśli DC to pani z Pragi jest bardzo miła, pan który przyjechał do Włoch już
mniej (ale mało kto ma dobry humor jak włazi na 4 piętro piechotą aby wyjąć
skarpetkę z filtra, to była awaria pralki oczywiście :-)

> W starym boshu po prostu było zdecydowanie lepiej rozwiązane.

W Electroluksie było gorzej, albo góra albo dół, dno równe i wszystko latało
jak po pustym sklepie.

> Jest 5 ciasnych komór na które jest nakładana kratka (wywaliłem
> oczywiście), a oprócz tego 3 miejsca gdzie MOGŁY BY być komory, ale są
> zakratkowane na stałe :-/

A to taki sam, kratki są teoretycznie po to aby sztućce się do siebie nie
klieły, ale dziurwy w tych kratkach faktycznie są ciut za małe.

--
ZZ@private